Integrace Mělníka a Neratovic

 

K 7. dubnu 2015 by mělo dojít k integraci Mělnicka, přikládáme proto podrobné informace.

Díky zaintegrování Mělnicka do PID již cestující jedoucí autobusem z Mělníka nebo Neratovic do Prahy platit dvakrát za cestu po území Prahy, mají-li předplatní jízdenku na pražskou MHD, pravidelní cestující navíc mohou využít pro své cesty výhodné předplatní jízdenky dle tarifu PID. Zároveň dojde ke zpřehlednění sítě, protože v této oblasti se překrývají linky PID s neintegrovanými linkami, a do Mělníka navíc zatím nedosahuje integrace železnice, což by se také mělo změnit.

Vedení linek

Páteřní linkou se stane linka 348, 369 a zrychlená linka číslo 349.

Nová hlavní neratovická linka č. 348 (Praha – Neratovice – Libiš – Kozárovice) převážně nahrazuje linku 250081 (Zálezlice – Neratovice – Praha), stávající linku PID 348 (Praha,,Ládví – Neratovice,,nám.Republiky), linku 250087 (Obříství – Neratovice – Kojetice), která nyní jezdí pouze v ranní špičce, krátké spoje linky PID 473 (Neratovice – Kralupy nad Vltavou) z Neratovic do Zálezlic a neratovickou linku MHD č. 1 256001 (Libiš – Neratovice).

Druhá páteřní linka č. 369 (Praha – Mělník – Štětí) nahrazuje linku 155731 (Praha – Mělník – Štětí), linku 250027 (Mělník – Libiš – Praha), cca 2 spoje v každém směru linky 125732 (Praha – Mělník) a linku 250035 mezi Mělníkem, Liběchovem a Štětím, která jede jede vždy jedním spojem ráno a odpoledne. Stává se tak z linky 349 páteřní linka, spojující Prahu s Mělníkem a dále také se Štětím, které se mimochodem nachází za hranicí Středočeského kraje – v Ústeckém kraji.

Třetí a zároveň poslední páteřní linkou se stává rychlíková linka č. 349 (Praha – Mělník), která nahrazuje linky 125732 (Praha – Mělník) a 550511 (Štětí – Horní Počaply – Mělník – Praha), která jezdící pouze třikrát denně.

Autobusové linky jsou na hlavním tahu samozřejmě proloženy, což znamená velmi příjemné intervaly hlavně v obcích blízko Prahy (v ranní špičce je z Mělníka i Neratovic interval 10 min., souhrnný interval z Líbeznic je tedy 5 min.).

Linky 348, 349 a 369 jsou nově ukončeny na autobusovém stanovišti Ládví (místo Nádraží Holešovice), některé spoje linky 348 pojedou na Bulovku kvůli přímému spojení ke spádové nemocnici, je však otázka, jak dlouhého trvání bude toto prodloužení mít.

MHD v Mělníku nahradí zejména páteřní svazek linek od Prahy, doplněný novou linkou č. 474 (Mělník,Chloumek,,MŠ – Mělník,,aut.st. – Mělník,,Fibichova – Velký Borek,Skuhrov – Velký Borek), jež pojede např. ke starému centru a na Chlumek a nahradí část linek MHD Mělník 255001 a 255002 a linkou č. 475 (Mělník,,aut.st. – Mělník,,Fibichova – Mělník,Mlazice,,žel.zast. – Mělník,Mlazice,LIAZ – Liběchov), která nahradí část linky MHD 255001 i linky 250035 (Mělník – Liběchov – Štětí).

V Neratovicích bude podobnému účelu sloužit linka 479, která má velmi podobnou trasu jako dnešní linka MHD Neratovice 256002 (Korycany – Neratovice – Lobkovice) a linka č. 348, která pohltí dnešní linku 256001.

Drobných změn se dotknou i jiné linky, jezdící v PID. Linka 351 (Praha,,Letňany – Libiš,,Spolana 4) bude zkrácena o úsek Neratovice, žel. st. – Libiš, Spolana 4, kde jí nahradí převážně linka PID 348. Kromě toho bude v PD posílena v úseku Čakovičky – Neratovice a v celé trase také o víkendu.

Drobné změny dojdou i u linek 365 (Praha,Letňany – Kostelec n.L.,,nám.) a 377 (Praha,Letňany – Kostelec n.L.,,nám.), kdy bude linka 365 vložena do linky 377 a tak vznikne jediná linka 377.

Zrušena bude také ještě jedna linka PID – linka č. 345. Ta bude nahrazena v úseku Zlonín – Líbeznice linkou 416 a z Líbeznic do Staré Boleslavi linkou 417. Ve směru od Líbeznic na Prahu je linka 345 nahrazena novými linkami 348 a 369. V úseku Bořanovice – Líbeznice nahrazuje linka 416 také část linky 250081 (Zálezlice – Neratovice – Praha). Kromě linky 345 dojde v Líbeznicích v sedle, večer a o víkendu k ukončení linky 368. Nahrazena bude garantovaným přestupem na linku 349.

Ke změně dojde také na linkách 470 a 471, která bude o víkendu nově končit již v zastávce Obříství,,Štěpánský most a dále do Mělníka bude možné se dostat linkou č. 349. Linka 470 bude mimo jiné o víkendu posílena. Všechny spoje linky 471 jedou nově kolem Spolany, posílena je nově v úseku Mělník – Neratovice spoji linky 250086 (Mělník – Neratovice), pozměněna je také trasa na území Neratovic a vybrané ranní spoje do Mělníka zajíždí také do zastávky Mělník,,Fibichova. Linka 471 také nahrazuje i linky 250027 (Mělník – Libiš – Praha) a linku MHD Neratovice 256001.

Ke změně dojde také na lince 418 (Libiš – Odolena Voda), která nově pojede místo přes Panenské Břežany přes Novou Ves a proto bude také v Panenských Břežanech nahrazena linkou 417 (Brandýs n.L.-St.Boleslav – Hovorčovice/Odolena Voda,,závod).

Poslední změny nastanou v okolí Kostelce nad Labem, kde dojde k zavedení nové linky PID 476, která nahradí linku 250026 (Kostelec nad Labem – Křenek) a 250084 (Neratovice – Kostelec nad Labem – Všetaty).

Integrace Mělnicka od počátku

S integrací Mělnicka se začalo v březnu 2014, kdy byl návrh představen obcím. Poté bylo pracováno na návrzích a jízdních řádech a vešel termín, že k 15. červnu 2014 by mělo být integrováno Mělnicko. Tento termín byl sice oprávněně zpochybněn zástupci Středočeského kraje, ale když by nenastaly komplikace, mohl by být reálný termín v prosinci. Na přelomu dubna a května 2014 byla představena upravená podoba návrhu, včetně návrhu jízdních řádů. Tyto materiály byly opřipomínkovány. Mezitím byl předložen návrh Středočeského kraje, který požadoval rozšíření SID, od něj však bylo rychle upuštěno a kraj podporoval návrh na rozšíření PID.

Před volbami 2014 ale začaly protesty Prahy 8 proti ukončení linek na Ládví a projíždění rychlíkové linky přes Ďáblice. Ládví je ale nejlepší možná konečná, méně nákladná na provoz než Nádraží Holešovice a výrazně časově výhodnější pro cestující než Letňany. Jednání se tak před volbami kvůli MČ Praha 8 zastavilo. 14. ledna 2015 proběhlo jednání Ropidu, krajského úřadu a obcí k integraci Neratovicka a Mělnicka do PID. Integrace se tak opět rozběhla. Mělník a okolní obce se také dohodly, že pokud by měly být konečnou zastávkou Letňany, k integraci nedojde. Pro Prahu je zase nepřijatelnou konečnou Nádraží Holešovice, protože by platila dvakrát víc, aniž by se zlepšila dopravní obslužnost Holešoviček. K integraci dojde tak k 7. dubnu 2015 a nově integrované linky mají přeci jen končit u stanice metra Ládví.

Mapa linkového vedení

Celý současný návrh, včetně jízdních řádů, naleznete v příloze k tomuto článku. Pokud se vám něco v návrhu nelíbí, neváhejte se ozvat na svůj obecní úřad, případně zároveň na ROPID, některé detaily ještě mohou být doladěny.

http://www.tram-bus.cz/wp-content/uploads/2013/12/mělnicko.pdf

Materiály k integraci Mělníka a Neratovic

Fotografie z prvních dní provozu:

Zveřejněno: 11. 12. 2013 Aktualizováno: 8. 3. 2015 Autor: Martin Chour, Ondřej Kališ

48 Responses to Integrace Mělníka a Neratovic

  1. procházková říká:

    Dobrý den, zajímalo by mě vedení linky 474, ( MHD Mělník) z materiálů jsem nevyčetla interval odjezdů z konečné ve Velkém Borku – Skuhrově, důležitou návaznost pro obyvatele z této části Mělníka na linky jedoucí do Prahy a Neratovic při možném přestupu na zast. U hřiště.
    Sdělte mi prosím, jak dalece je toto navrhované řešení aktuální, kdy bude provoz spuštěný.
    Děkuji za odpověď.
    Procházková

    • Ondřej říká:

      Dobrý den.
      V tuto chvíli bylo po druhé schváleno všemi stranami, že se bude dělat integrace do PID. Návrh jízdních řádů sice existuje, mohu se Vám na to podívat, ale zatím jde o pracovní verzi, které budou podkladem pro jednání. Předpokládám, že takto významné návaznosti budou zajištěny.
      Pokud Vám na tomto spojení záleží, doporučuji napsat na městský úřad Mělník, který občany v těchto věcech zastupuje. Právě teď je nejlepší čas, protože vše je ve fázi příprav.

  2. Jana Popová říká:

    Dobrý den,
    četla jsem nějaké materiály k této integraci a mimo jiné tam bylo uvedeno, že zastávka Obříství – Štěpánský most je důležitým uzlem, kde se střetávají linky na Mělník, Prahu, Neratovice a Kralupy n/Vlt. Bylo by možné, aby na této důležité zastávce zastavovaly přímé linky na trase Praha-Mělník (a zpět)?
    Děkuji za odpověď.
    Jana Popová

    • Ondřej říká:

      Pokud tam budou realizovány přestupy na rychlé linky, pak tam určitě zastavovat budou. V opačném případě budou realizovány garantované přestupy na pomalejší linky, takže sice nepojedete expresně, ale nebudete dlouho čekat. To asi bude záležet na dalších jednáních.

      • Jana Popová říká:

        Dobrý den, děkuju za odpověď.
        Já jsem myslela spíš na případy, kdy se lidi směrem od Chlumína dopravují na a ze zastávky „Obříství-Štěpánský most“ po vlastní ose. Jde mi o to, aby měli vice možností dostat se z této zastávky do Prahy a zpět z Prahy častěji, než 1x za hodinu nebo i déle.
        Např. nyní jede ráno autobus z této zastávky na Prahu cca v 5, 6, 6:30 a 7 hodin ráno a potom až v 8:50. Zrovna tak odpoledne jede zpět z Prahy zastávkový (nebo „polozastávkový“, který na „Štěpáně“ staví) autobus v cca 15, 16, 16:15, 16:45 hodin a potom až v 17:35.
        Bylo by možné i toto trochu vylepšit?
        Děkuju za odpověď.
        Jana Popová

        • Ondřej říká:

          Toto ovšem nesouvisí s tím, že se jedná o přestupní uzel. To byste mohla říct o jakékoliv zastávce. Při integraci se často bere ohled i na tento způsob dopravy, ne však tím, že by v nějaké zastávce zastavovalo více spojů (může jít např. o výstavbu parkovišť P+R, K+R, B+R), a jedná se spíše o železnici. Cílem integrace by mělo být především to, aby cestující nemuseli takovýto způsob dopravy využívat, tedy, aby měli dostatečnou nabídku návazné dopravy, která bude s ,,hlavní“ linkou dobře časově koordinována. Mimochodem, pokud už jedete autem a potřebujete konkrétní čas, můžete to vzít například do Neratovic/Libiše, kam toho bude jezdit více, nebo do Dřínova/Újezdce, kam jezdí 372, předpokládám, že v jiných časech.
          S pozdravem
          Ondřej Kališ

          • Jana Popová říká:

            Děkuju za vysvětlení a i tak doufám, že se počet zastávkových spojů mezi Mělníkem a Prahou s integrací zvýší.
            Jana Popová
            P.S. Na zastávku chodím, tak jako i řada dalších lidí z Obříství, pěšky, takže do Dřínova/Újezdce to je poměrně z ruky :-). Do Libiše to jsou sice jen cca 3km, ale dál to znamená okružní jízdu přes celé Neratovice, takže celá cesta je potom časově hodně náročná.

            • Ondřej říká:

              Jasně. Ale to pak opravdu nesouvisí s tím, že se jedná o přestupní uzel. Pokud se domníváte, že byste měli mít častější spojení, tlačte na svou obec, aby třeba nějaké spoje připlatila, ale já se domnívám, že vzhledem k její velikosti je navržený rozsah přiměřený. Ten uzel a přestupní tarif pro vás bude mít jednu zásadní výhodu – na řadu spojů budou navazovat návazné linky, které vás dovezou do obce, a to bez příplatku (takže odvoz budete mít zadarmo).
              Již mám k dispozici podrobný návrh JŘ, který sem co nejdřív přidám. U rychlíkové linky mě velmi překvapilo, že má stavět na Sídl. Ďáblice a v Byškovicích, což považuji za nesmyslné (jezdí tam přece i neratovické busy), ale na Štěpáně nikoliv. Možná by stálo za to toto připomínkovat skrze obecní úřad. To už je na vás jako občanech obce.

  3. Pavla Jonášová říká:

    Dobrý den, otevřela jsem si přílohu „Parametry“ a zajímalo by mě, který úsek pro linku 345 je ten „nejvytíženější úsek“, který je zmiňován ve vysvětlivkách na poslední stránce a který se týká časového intervalu uvedeného u této linky na stránce před tím.
    Děkuji za odpověď,
    Pavla J.

    • Ondřej říká:

      Dobrý den.
      Co nejdřív, nejpozději snad v pondělí, aktualizuji tento článek a přidám i nové dokumenty, včetně návrhů JŘ. Tam se vše dočtete podrobně.

    • Ondřej říká:

      Jelikož 345 je, což mi nejprve nedošlo, linka Praha – Mělník – Štětí, jedná se o úsek Pha,,Ládví – Mělník,,aut. st. Dříve žádný spoj končit nebude. Některé spoje budou končit i v Liběchově, zbytek pojede do Štětí, a to v podobném rozsahu jako dnes 155731.

  4. Jitka Svobodova říká:

    Dobry den, vsimla jsem si, ze na lice 369 (Steti – Praha) je uvedena zastavka „Libis, Na stare staci“. Tato zastavka byla jiz pred mnoha a mnoha lety zrusena, uvazuje se o jejim obnoveni?
    Dekuju, Svobodova

    • Ondřej říká:

      Zdravím.
      Ta zastávka nikdy nebyla zrušena, jen v ní drtivá většina spojů nestaví. Je pochopitelné, že ROPID chtěl zastavování sjednotit a je i docela logické, že tu zastávku nezrušil. Sice asi moc vytížená nebude 🙂 , ale proč by to tam nemohlo na znamení stavět? Když tam někdo bude chtít jet, bude moci.

  5. Jitka Svobodova říká:

    Dobry den, aha, mate pravdu, ted jsem si zkusila dat vyhledat spojeni z teto zastavky a skutecne zde jeden spoj na Prahu a jeden spoj zpet kazdy den stavi. Dokonce ten, ktery obcas pouzivam! Ale musim rict, ze jsem zde nikdy nikoho nastupovat ani vystupovat nevidela a ve smeru na Melnik neni toto misto ani oznacene jako zastavka autobusu a slouzi pouze jako stanoviste prodejcu ovoce-zeleniny :-).
    Tak jsem byla presvedcena, ze uz vubec nefunguje. Dekuju za vyvedeni z omylu!
    Svobodova

    • Ondřej říká:

      Ony tam ty spoje staví zřejmě jen z důvodu udržení licence, protože zdejší dopravní úřad vyžaduje, aby v každé zastávce uvedené v JŘ stavělo aspoň něco. Ale jak říkám, když tam bude zastávka na znamení, ať klidně je.

  6. Jitka Svobodova říká:

    Dobrý den,
    nevíte, zda je ohledně této integrace něco nového? Dnes jsem zaslechla nějaký rozhovor v autobuse na toto téma, nevím přesně, o co šlo, ale podle všeho se zase pokračuje v jednáních.
    Díky za odpověď,
    Jitka

    • Ondřej říká:

      Dobrý den,
      v tuto chvíli žádné nové informace nemáme, takže předpokládám, že žádné jednání zatím nebylo, ale určitě bude. Integrace by mohla proběhnout snad během příštího roku, samozřejmě bude záležet na tom, jak se k ní postaví noví zastupitelé obcí (zda nebudou požadovat úpravy) a také Praha 8 a magistrát, kde by zase mohl ustat předvolební populismus.
      Ondřej Kališ

  7. Jana Popová říká:

    Dobrý den,
    dnes prý říkali v radiu, že by od dubna mělo dojít k zahájení integrované autobusové dopravy na trase z Mělníka do Prahy.
    Nemáte, prosím, nějaké podrobnější informace? Např. jak budou vypadat jízdní řády a hlavně, kde budou autobusy v Praze zastavovat a končit.
    Děkuju!
    Jana Popová

    • Admin říká:

      Dobrý den,
      změny by měly platit od 7. dubna 2015. Jedná se o totožný návrh, co můžete najít na těchto stránkách, avšak s pár detaily, co se změnily. Budou změněny některé časy odjezdů či bude zavedeno zajíždění do některých lokalit. Autobusy budou končit na Ládví. (MCH)

  8. Jana Popová říká:

    Aha, tak hlavně, že zůstalo to Ládví jako konečná stanice a autobusy nebudou zajíždět až do Letňan.
    Moc děkuju za rychlou odpověď!
    Jana Popová

    • Vojta Brož říká:

      Dobrý den, paní Popová,

      pročpak Vám vyhovuje stanice Ládví?

      • admin říká:

        1. pro cestující od Mělnika a Neratovic je blíž než Letňany, pokud chtějí jet do centra
        2. při vedení linek na Leťnany by vzrostly náklady na provoz, jelikož by musel být nahrazen úsek Ládví – Ďáblice – Březiněves nějakou další linkou či posílenou linkou 103
        3. z Leťnan vám jede pouze každé druhé metro (MCH)

      • Jana říká:

        Dobrý den,
        nevšimla jsem se dříve vaší otázky, ale je to tak, jak odpovídá „admin“ (alespoň body 1 a 3) – už teď se mi cesta do práce prodloužila o cca 5-10 minut (dle zpoždění autobusu a následného ujetí/neujetí autobusu 136 ze Sídliště Ďáblice). Pokud bychom jezdili do Letňan a metro by tam jezdilo stejně, jako dosud, bylo by to minimálně o 1/4 hodiny víc. Což je půlhodina za den a tedy 2,5 hodiny týdně. A to už je docela znát :-(.

  9. Jana Popová říká:

    Dobrý den,
    ještě bych se chtěla zeptat, jestli se neuvažuje (vzhledem k tomu, že linky ve směru od Líbeznic do Prahy budou stavět na zastávce „Sídliště Ďáblice“) o posílení spojů MHD z této zastávky směrem na Prosek a Vysočany.
    V současnosti tu jezdí pouze linka 136 s poměrně velkými intervaly.
    Děkuju!
    Jana Popová

    • Admin říká:

      O tom se neuvažuje, Linka 136 dle mě jezdí velmi často. Interval ve špičce 6/7-8 minut, dopoledne 12 a v ostatním období většinou 15 minut je myslím dostačující na to, kolik lidí s tím jezdí. (MCH)

  10. Jana Popová říká:

    Ano, v současné době to je postačující, ale pokud tam od 7.4. bude v ranní špiččce stavět dalších cca 10 příměstských autobusů za hodinu (počítala jsem linky 348-369), tak se ten počet určitě značně zvýší, to jsem měla na mysli.

    Jana Popová

  11. Pavla říká:

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda zůstanou nějaké přímé spoje Neratovice – Praha. Nějak jsem nepochopila jestli se změna týká i společnosti Arriva. děkuji za vysvětlení. Z Neratovic jezdí mnoho lidí a současné pražské spoje to nemohou pojmout.

  12. Jana říká:

    Dobrý den,
    byly spuštěny nové webové stránky týkající se této integrace: http://integrace.ropid.cz.
    Jana

  13. Věra Tesařová říká:

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, kde a odkdy budou k dispozici jízdní řády linky 348 pro období od 7. 4. 2015, a také kolik bude stát jednotlivá jízda s Opencard, případně jaké budou ceny měsíčních, čtvrtletních a ročních kuponů? Děkuji za odpověď.

  14. Dvořáková říká:

    Dobrý den,prosím kdy konečně budou aktuelní jízdní řády a k nim rozumné vysvětleno zda je nutné mít průkazku??? 7.4 za dveřmi a nic určitého.Nato jak se dlouho vše připravuje je vše jen zmatečné už nyní se lidé obávají jak přeplněné spoje budou a jak se čas cest prodlouží.A jak tedy na Bulovku?vždyť zmiňovaný autobus 295 jede 2 krát do hodiny!
    Děkuji za odpověď Dvořáková

    • Jana říká:

      Dobrý den,
      jsem také jen řadová cestující, ale o tuhle problematiku se od začátku dost zajímám, tak vám zkusím poradit, zdá se, že moderátoři diskuze na odpovědi již rezignovali.
      Průkazka nutná není, pro každodenní dojíždění ale bude určitě výhodnější koupit si předplatní kupón na potřebný počet pásem (papírový nebo nahraný na opencard). Pokud kupón mít nebudete, zaplatíte (nebo doplatíte, máte-li kupón pro Prahu) požadovaný počet pásem obvyklým způsobem u řidiče.
      Jízdní řády jsou na adrese, kterou uvádím v příspěvku výše, ale bohužel, zatím tam stále píšou, že se jedná o pracovní návrhy :-(.
      Nevím, odkud do Prahy jezdíte, na Bulovku budou jezdit některé spoje linky 348 z Neratovic, jinak z Ládví tam lze jet i tramvají číslo 10.
      Snad jsem vám trochu pomohla.
      Jana

    • admin říká:

      na Bulovky jede kromě linky 295 i linka 348, informace jsou zde integrace.ropid.cz. (MCH)

  15. Eva říká:

    Zajímalo by mě jestli zastávky linky 348 Neratovice-Ládví od 7.4 2015 zůstanou
    stejné jako doposud u autobusu Neratovice-Praha. Podle mapy integrované dopravy to tak nevypadá. Děkuji

  16. Eva říká:

    Omlouvám se, vypadlo mi zastávky po Neratovicích linka 348 Neratovice-Ládví

    • Jana říká:

      Dobrý den.
      Návrh nového jízdního řádu linky 348 je tady: http://integrace.ropid.cz/files/348.pdf, a podle něho mi přijde, že pouze místo u pošty, resp. plaveckého bazénu, bude tato linka stavět pod Kulturním domem, jako nyní staví Arriva (dříve Nerabus). Jinak to vypadá stejně.
      Jana

  17. Jitka Kaulova říká:

    Chtela jsem se zeptat kdyz pojedu z Prahy bude platit jizdenka na MHD do Neratovic nebo kde si mohu koupit jizdenku ktera budeplatit z Prahy a i do Neratovic. Jestli jsem to spatne pochopila a ta sleva se uplatni jen u dojizdeni pravidelne a kdo jede jen nekdy plati stejne.Dekuji za odpoved.Kaulova.

    • admin říká:

      Ti co jezdí pravidelně si koupí čtvrtletní jízdenku na určitá pásma, ti co jezdí občas si koupí jízdenku u řidiče nebo v automatu dle poštu pásem a doby jízdy. (MCH)

  18. Anna říká:

    Dobrý den, prosím o odpověď. Pravidelně jezdím Mělník-Praha-Praha Zličín. Dle „Letáčku Integrace mohu zakoupit jízdenku typu P/4 tedy 62Kč. Ani řidič v autobusu ani paní na informacích mi nedokázali poradit.
    A druhý dotaz, zda existuje “ otevřená jízdenka“ na stejnou trasu zpět.
    Děkuji za odpověď. Anna

  19. Jechová Hana říká:

    Tato integrace je sobectví jedněch na úkor druhých. Kdo bude za co opravovat silnice, které na tak hustou nákladní dopravu nejsou stavěné(staré Ďáblice, sídliště) Proč máme trpět hlukem, prachem, na úkor bezpečnosti jen proto, že někdo chce jezdit rychleji a levněji, Nám to nepřinese vůbec nic(naopak) Kdo zaplatí naše zdraví. Letňany jsou dimenzované vč. dálnice a ukončení na Ládví vymyslel nedouk.
    Je to šlendrián tolik autobusů navíc. Nenecháme to tak.

    • admin říká:

      V Ďáblicích máte zase více spojů, co vám jedou do centra. Navíc autobusy už nejsou tak hlučné, jak byly dříve. (MCH)

  20. Iryna říká:

    Dobrý den,
    proč je zrušena linka 345, kterou mohli jet do Zlonínu? Ted musíme bud 1km pešky po nebezpečné, neupravené silnici, nebo tou 416 jezdící křižem krážem do Libeznic celých 15 minut, když ze Zlonina do Ladví je 22 min! Náhrada není rovnocenná, 348 nezajíždí do Zloninu, zastávka je na dálnici v keřích. 369 se ani tam vůbec nezastavuje.
    Předem děkují za odpoved.

  21. Marie Škrabálková říká:

    Dobrý den, nevím přesně na koho se obrátit, snad dispečer na lice 369, ale hlavně garáže, kam zatahují tyto linky.
    Tuto sobotu 16.9. jsem odjížděla z Mělníka v 16.09hod a v Praze-Ládvích jsem zapoměla v autobusu igelitku s nákupem výběrové čokolády cca 700Kč. Pozděli jsem se vrátila do Ládví. informovala se opět u řidičů této linky,odjela jsem zpět i do Mělníka a opět sháněla informace u řidiče l 369, kde bych získala jakýkoliv kontakt na garáže, kde by mohl řidič nález odevzdat.Nic z toho se mi nepodařilo, vím, že řidiči jsou pod velkým tlakem zvláště při tamním vinobraní/sama jsem kdysi pracovala v atobus. garážích, ale přece jen, je to státní tajemství kam zatahují?/ Na nabízená čísla Pid jsem se nedovolala.Takže nevím , sama jsem si toto zavinila, ale snažím se využít každou naději na nalezení mé vzácné igelitky. Díky za případnou odpověď.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.