Vedení tramvajových linek v Praze od září 2016

 
 

Návrh linkového vedení od září 2016 zvyšuje rozsah provozu na tramvajové síti o cca 2,3 mil. vozokm ročně (+4,5 %). Navýšení je provedeno v souvislosti s očekávaným růstem počtu cestujících zejména v centrální oblasti města, na které bude mít přímý vliv zavedení zón placeného stání a nepřímo k němu povede i zlevnění ceny ročního jízdného. Snahou návrhu je nabídnout řešení základního okruhu problémů, které zaslaly městské části a cestující. V oblasti Modřan, Podolí a Holešovic je po podrobné diskusi s MČ předloženo nové řešení kombinující možnosti současného stavu a návrhů základních úprav a příležitostí.

Do provozu vyjede ve špičkách navíc 40 vozů typu T, to je 789 vozů typu T v provozu ve špičce. Kvůli tomu bude třeba zvýšit počet řidičů tramvají o dalších třicet.

Konecny navrh - fialovy  

Počet vozů z jednotlivých vozoven + výskyt garantovaně nízkopodlažních spojů   Hlavní nedostatky v nové síti:

1) Zachování linky 12 přes Letnou => prodloužení jízdní doby pro tranzit, zvýšení zatížení centra města cestujícími, kteří by přes centrum nemuseli. Mj. 12 ztratí tranzit definitivně, neboť už nepojede na Palmovku, ale bude objíždět celé Holešovice s ukončením na Výstavišti Holešovice.

2) Modřany – Kromě špiček pracovních dnů pojede do Modřan stále pouze linka 17, návrh tedy nepřinese původně proklamované zlepšení vztahu s centrem. Dále nerozumíme zavedení sólo linky 21 z Modřan, která bude přeplňována (už dnes je v ranní špičce souprava na lince 17 velmi plná). Pak se zde vyskytne zbytečná linka 2 (popř. je zbytečná polovina spojů 17), která jede jednak sólo celotýdenně, jednak kopíruje 17 (přeplňování při cestě na Karlovo náměstí, v oblasti Staroměstské).

3) Zachování 17 jako páteřní linky. Tato linka je využívána pouze v úseku Modřany – Palackého náměstí, případně od Národního divadla na Staroměstskou, dále je poloprázdná. Nadále se tak bude vozit vzduch, zvláště se zavedením 2 v trase 17.

4) Vedení 2 sólo linek na Kotlářku, které nemohou pojmout poptávku „sídliště – metro“, navíc to ztíží proklad.

5) Neatraktivní linka 7 z  Radlic, kterou se cestující dostanou opět pouze na metro B, pro další využití je zbytečná. Cestující z Radlic by ocenili spojení na Malou Stranu, případně na metro C. Současná sedmička má mnohem větší potenciál na větvi do Řep.

6) Zbytečná linka 15, která objíždí Prahu 1, navíc v sólo vozech na Malé Straně nebo Seifertově ulici, kde bude přeplňována. Nabízí se zde prohození 7 a 15 v Radlicích.

7) Seifertova – MČ P3 si přála, aby nejezdila v sobotu a neděli přeplňovaná linka 5. A co udělal Ropid? Zavedl sem zcela zbytečnou 15 (v návrhu je zbytečná 5 na Václavské náměstí), která nelze prokládat s žádnou z linek, 15 bude mít za následek zbytečné přetěžování již dnes plné 5 na Nám. Rep., protože sólem bude velmi obtížně odvozit cestující do oblasti Masarykova nádraží či Náměstí Republiky. Navíc o víkendu bude jezdit 5 v sólo, ale v intervalu 7,5 minuty, takže kapacitní problémy budou, protože zde nezáleží na intervalu, ale na příchodu davu lidí od Hlavního nádraží. Další věcí je, že 5 bude na Václavské nám. a Lazarskou zbytečná, neboť kopíruje 9 pouze ob spoj, tedy každá druhá devítka bude prázdná, nebo naopak plná.

8) Dnešní 22 ve Vršovicích opět beze změny, stále se bude stávat, že pojede 22, za ní 4, následně 22 a ta další 22 bude přelidněná, jelikož před ní nepojede 4. Ve Vršovicích to chce tři nebo lépe čtyři linky v klasickém intervalu, které netvoří svazek.

9) Je třeba si všimnout i poznámek dole v mapce. 22 samotná ve Vršovicích v létě často „přetéká“ a v novém stavu tomu nebude jinak – 4 v létě nepojede.

10) V současnosti se cestující dostanou pohodlně z Holešovic do centra na Václavské nám. tramvají. Místo přes Hlávkův most si nově projedou celé Holešovice přes Strossmayerovo nám., navíc 14, která jede po Hlávkově mostě, kopíruje z velké části metro B, takže je dost zbytečná.

11) Pásmování linky 22 na obou koncích

12) Neoslabení Kolbenovy ulice

Smutné je, že současné nedostatky v tramvajové síti z velké části nebyly vyřešeny, naopak půjde o další změny, mnohde se bude stále jezdit jako v dobytčáku, jinde se zase proveze více vzduchu. Nutné je podoktnout, že výkony byly nyvýšeny o 4,5 %, což návrh ještě více sráží.

  Zlepšení v nové síti: 1) vedení linky 11 na Spojovací CT 2) vedení linky ze Spořilova na Karlovo náměstí celotýdenně 3) lepší směrová nabídka na Bílou Horu 4) spojení I.P.Pavlova – Nádraží Vršovice Statistika:

  • Počet denních tramvajových linek v současném stavu – 21 linek
  • Počet denních tramvajových linek dle modrého návrhu základních úprav – 24 linek
  • Bez změny trasy – 12 linek
  • Se změnou trasy prodloužením linky – 1 linka
  • Se změnou trasy – 8 linek
  • Počet nových linek – 3 linky

Nově posílené úseky:

  • Karlovo náměstí – I. P. Pavlova (nově linka 6)
  • Hlavní nádraží – Husinecká – Olšanské náměstí (linky 5, 9 a 26 zde nově doplní linka 15)
  • Letenské náměstí – Vltavská – Pražská tržnice (linky 1 a 25 zde nově doplní linka 12)
  • Spořilov – Náměstí Bratří Synků – Albertov – Karlovo náměstí (místo linky 6 v sólo vozech v pracovní dny od 6 do 20 hodin zde nově pojede celotýdenně linka 14 v soupravách)
  • Palmovka – Nádraží Vysočany (k dnešní lince 16 přibyde nově linka 14)
  • Karlín – Náměstí Republiky – Letná (o víkendu linka 8 nově v soupravách)
  • Anděl – Kotlářka (linku číslo 4 zde nahradí linky 15 a 21)

Nová přímá spojení:

  • I. P. Pavlova – Bruselská – Otakarova – Nádraží Vršovice (linka 6)
  • Náměstí Republiky – Václavské náměstí – Karlovo náměstí – I. P. Pavlova (linka 6)
  • Vysočanská – Maniny – Vltavská – Václavské náměstí (linka 14)
  • Sídliště Barrandov – I. P. Pavlova (linka 4, ve špičkách pracovních dnů)
  • Kotlářka – Anděl – Palackého náměstí – Nádraží Braník – Sídliště Modřany (linka 21, ve špičkách pracovních dnů)
  • Nádraží Braník – Karlovo náměstí – Národní třída (linka 2)
  • Divoká Šárka – Červený Vrch – Dejvická – Anděl (linka 20)
  • Kotlářka – Anděl – Malostranské náměstí – Dlouhá třída – Nám. Republiky – Hlavní nádraží (linka 15)

Kde došlo k posílení a kde omezení? Následující mapky vám to prozradí. Počet vozů je přepočten na krátké vozy typu T.

PRACOVNÍ DEN – ŠPIČKY   tramvaje-špičky-1 PRACOVNÍ DEN – DOPOLEDNE   tramvaje-dopo-1 SOBOTA A NEDĚLE + VEČERY tramvaje-víkendy-1  

 

Vypravení vozů od září 2016 (počet spojů, z jakých vozoven apod.)

 

Podrobně změny

Rozšíření provozu denních linek

  • rozšíření provozu do brzkých denních hodin (kolem 4. hodiny) a večerních hodin (kolem půlnoci)
  • první noční rozjezdy z Lazarské v 0:30 (dosud 0:15)
  • poslední noční rozjezdy z Lazarské ve 4:45 (dosud v 5:00)

Omezení provozu na začátku odpolední špičky

  • U většiny linek dochází k posunutí začátku odpolední špičky o půl hodiny později ze 14:30 – 15:00 na 15:00 – 15:30

Kvůli změnám dochází k posílení/omezení kolem 8., 9., 17. a 18. hodiny, tyto změny jsou ale u linek různé, nejedná se o celistvé omezení či posílení v daném období (většinou se jedná o prodloužení/zkrácení špičky o +-30 minut). Významné změny v intervalech jsou vypsány v popisu změn níže.  

1

  • celotýdenně večer nasazeny po 20. hodině pouze sólovozy (vyjma dvou nízkopodlažního pořadí)

7, 9, 10, 16, 17

  • beze změny trasy i provozních parametrů (rozsah provozu, interval mezi spoji, typ vozu)

2

  • nová linka v trase: SÍDLIŠTĚ PETŘINY – Petřiny (A) – Větrník – Vojenská nemocnice – Baterie – Ořechovka – Sibeliova – Vozovna Střešovice – Prašný most – Hradčanská (A) (S) – Chotkovy sady – Malostranská (A) – Staroměstská (A) – Karlovy lázně (T) – Národní divadlo (Z) – Národní divadlo – Národní třída (B) – Novoměstská radnice (Z) – Karlovo nám. (B) – Moráň (T) – Palackého nám. (B) – Palackého náměstí (B) – Výtoň – Podolská vodárna – Kublov – Dvorce – Přístaviště – Pobřežní cesta – NÁDRAŽÍ BRANÍK (S)
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 20 20
    Sedlo / dopoledne 10 15 20
    Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
    Večer 20 20 20
  • typ vozů: celotýdenně sóla
  • provoz: PD: 6 – 24, SO 7 – 24, NE 8 – 24

3

  • trasa Březiněveská (resp. Kobylisy) – Nádraží Braník – Sídliště Modřany (resp. Levského) beze změny
  • v úseku Nádraží Braník Sídliště Modřany / Levského i nadále v provozu pouze v přepravních špičkách pracovního dne
  • interval mezi spoji viz. tabulka
    hodnoty v závorce platí pro úsek Nádraží Modřany – Sídliště Modřany / Levského
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 (8) 20 (-) 20 (-)
    Sedlo / dopoledne 10 (-) 15 (-) 20 (-)
    Odpolední špička / odpoledne 8 (8) 15 (-) 15 (-)
    Večer 20 (-) 20 (-) 20 (-)
  • typ vozů: celotýdenně dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje

4

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ BARRANDOV – Poliklinika Barrandov – Chaplinovo náměstí – K Barrandovu – Geologická – Hlubočepy – Zlíchov – Lihovar – ČSAD Smíchov – Smíchovské nádraží (B) (S) – Plzeňka – Na Knížecí (B) (S) – Anděl (B) – Zborovská – Palackého náměstí (B) – Moráň (Z) – Karlovo náměstí (B) – Štěpánská – I. P. Pavlova (C) – Náměstí Míru (A) – Jana Masaryka – Krymská – Ruská – Vršovické náměstí – ČECHOVO NÁMĚSTÍ
  • v provozu pouze v ranní a odpolední špičce pracovního dne v intervalu 8 minut
    • odpolední špička začíná o hodinu a půl později, tedy v 15 hodin
    • odpolední špička končí o půl hodiny dříve, tedy v 18 hodin
  • typ vozů: beze změny, dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje

5

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ BARRANDOV – Poliklinika Barrandov – Chaplinovo náměstí – K Barrandovu – Geologická – Hlubočepy – Zlíchov – Lihovar – ČSAD Smíchov – Smíchovské nádraží (B) (S)– Plzeňka – Na Knížecí (B) (S) – Anděl (B) – Zborovská – Jiráskovo náměstí – Myslíkova – Lazarská – Vodičkova – Václavské náměstí (A) – Jindřišská – Hlavní nádraží (C) (S) – Husinecká – Lipanská – Olšanské náměstí – Flora (A) – Olšanské hřbitovy – Želivského (A) – Želivského (A) – Vinohradské hřbitovy – Krematorium Strašnice – Vozovna Strašnice – Vinice (T) – Solidarita – Zborov-Strašnické divadlo – Nové Strašnice – ČERNOKOSTELECKÁ – Depo Hostivař (A) – Malešická továrna – Na Homoli – ÚSTŘEDNÍ DÍLNY DP
  • intervaly mezi spoji beze změny
  • typ vozů: beze změny, v pracovní dny dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje, o víkendu sóla

6

  • změna trasy: KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ – Slavia – Koh-i-noor – Bohemians – Nádraží Vršovice (S)– Otakarova – Nuselské schody – Pod Karlovem – Bruselská – I. P. Pavlova (C) – Štěpánská – Karlovo náměstí (B) – Novoměstská radnice (T) – Lazarská (B) – Vodičkova – Václavské náměstí (A) – Jindřišská – Masarykovo nádraží (B) (S)– Náměstí Republiky (B) – Dlouhá třída – Nábřeží Kapitána Jaroše (Z) – Strossmayerovo náměstí – Veletržní palác – Výstaviště Holešovice – Nádraží Holešovice (C) (S) – Ortenovo náměstí – U Průhonu (Z) – Dělnická (T) – Maniny – Libeňský most – PALMOVKA (B)
  • interval mezi spoji viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 10 10
    Sedlo / dopoledne 10 7,5 10
    Odpolední špička / odpoledne 8 7,5 7,5
    Večer 10 10 10
  • typ vozů: v pracovní dny od 6 do 20 hodin dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje, o víkendu a v pracovní dny po 20. hodině sóla

8

  • beze změny trasy
  • typ vozu: celotýdenně dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje
  • dřívější výjezdy v sobotu (první spoje kolem 6. hod, dnes kolem 7. hod) a v neděli (první spoje kolem 7. hod, dnes kolem 9. hod)

9

  • beze změny trasy
  • posílení provozu v PD večer kolem 19. hodiny zkrácením intervalu ze 7,5 na 5 minut
  • posílení provozu CT večer kolem 21. hodiny zkrácením intervalu z 10 na 7,5 minut
  • posílení provozu v SO ráno kolem 6. hodiny zkrácením intervalu z 20 na 10 minut
  • posílení provozu v SO ráno kolem 7. hodiny zkrácením intervalu z 10 – 20 na 7,5 minut
  • posílení provozu v NE ráno kolem 7. hodiny zkrácením intervalu z 20 na 10 minut

11

  • beze změny trasy
  • v úseku Olšanské hřbitovy – Spojovací nově v provozu celotýdenně
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 20 20
    Sedlo / dopoledne 10 15 20
    Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
    Večer 20 20 20
  • typ vozů: beze změny, v pracovní dny dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje, o víkendu sóla

12

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ BARRANDOV – Poliklinika Barrandov – Chaplinovo náměstí – K Barrandovu – Geologická – Hlubočepy – Zlíchov – Lihovar – ČSAD Smíchov – Smíchovské nádraží (B) (S)– Plzeňka – Na Knížecí (B) (S)– Anděl (B) – Arbesovo náměstí – Švandovo divadlo – Újezd – Hellichova – Malostranské náměstí – Malostranská (A) – Chotkovy sady – Sparta – Korunovační (Z) – Letenské náměstí – Kamenická – Strossmayerovo náměstí – Vltavská (C) – Pražská tržnice – Tusarova (Z) – Dělnická – U Průhonu (T) – Ortenovo náměstí – Nádraží Holešovice (C) (S)– Výstaviště Holešovice – VÝSTAVIŠTĚ HOLEŠOVICE
  • celotýdenně večer nasazeny po 20. hodině pouze sólovozy (vyjma tří nízkopodlažních pořadí)

13

  • beze změny trasy
  • nově v provozu celotýdenně
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 20 20
    Sedlo / dopoledne 10 15 20
    Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
    Večer 20 20 20
  • typ vozů:  beze změny, celotýdenně sólo

14

  • změna trasy: SPOŘILOV – Teplárna Michle – Chodovská – Plynárna Michle – Chodovská – Pod Jezerkou – Horky – Náměstí Bratří Synků – Divadlo Na Fidlovačce – Svatoplukova – Ostrčilovo náměstí – Albertov – Botanická zahrada – Moráň (Z) – Karlovo náměstí (B) – Novoměstská radnice (T) – Lazarská – Vodičkova – Václavské náměstí (A) – Jindřišská – Masarykovo nádraží (B) (S) – Bílá labuť – Těšnov – Vltavská (C) – Pražská tržnice – Tusarova (Z) – Dělnická (T) – Maniny – Libeňský most – Palmovka (B) – Palmovka (B) (Z) – Balabenka – Divadlo Gong – Poliklinika Vysočany – NÁDRAŽÍ VYSOČANY (B) (S) – VYSOČANSKÁ (Z)
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 20 20
    Sedlo / dopoledne 10 15 20
    Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
    Večer 20 20 20
  • typ vozů: celotýdenně dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje

15

  • nová linka v trase: KOTLÁŘKA – Kotlářka (T) – Kavalírka – Klamovka – U Zvonu – Bertramka – Anděl (B) – Arbesovo náměstí – Švandovo divadlo – Újezd – Hellichova – Malostranské náměstí – Malostranská (A) – Čechův most – Dlouhá třída – Náměstí Republiky (B) – Masarykovo nádraží (B) (S)– Hlavní nádraží (C) (S)– Husinecká – Lipanská – Olšanské náměstí – Flora (A) – OLŠANSKÉ HŘBITOVY
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8 20 20
    Sedlo / dopoledne 10 15 20
    Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
    Večer 20 20 20
  • typ vozů: celotýdenně sóla
  • Provoz: PD: 6 – 24 hod, SO: 7 – 24 hod, NE: 8 – 24 hod

17

  • beze změny trasy
  • omezení provozu CT večer kolem 21. hodiny prodloužením intervalu z 7,5 na 10 minut
  • posílení provozu ve směru Holešovice v SO ráno kolem 7. hodiny zkrácením intervalu z 20 na 10 minut
  • posílení provozu ve směru Modřany v SO ráno kolem 8. hodiny zkrácením intervalu z 10 na 7,5 minut
  • omezení provozu v NE ráno kolem 7. a 8. hodiny omezením intervalu z 10 na 20 minut

18

  • změna trasy: NÁDRAŽÍ PODBABA (S) – Zelená – Lotyšská – Vítězné náměstí (A) – Hradčanská (A) (S) – Chotkovy sady – Malostranská (A) – Staroměstská (A) – Karlovy lázně (T) – Národní divadlo (Z) – Národní divadlo – Národní třída (B) – Novoměstská radnice (Z) – Karlovo náměstí (B) – Moráň (T) – Botanická zahrada – Albertov – Ostrčilovo náměstí – Svatoplukova – Divadlo Na Fidlovačce – Náměstí Bratří Synků – Nuselská radnice – Palouček – Pražského povstání (C) – Na Veselí – VOZOVNA PANKRÁC
  • beze změny provozních parametrů

20

  • změna trasy: DIVOKÁ ŠÁRKA – Vozovna Vokovice – Nad Džbánem – Nádraží Veleslavín (A) (S)– Červený Vrch – Sídliště Červený Vrch – Bořislavka (A) – Na Pískách – Hadovka – Thákurova – Dejvická (A) – Vítězné náměstí (A) – Hradčanská (A) (S) – Chotkovy sady – Malostranská (A) – Malostranské náměstí – Hellichova – Újezd – Švandovo divadlo – Arbesovo náměstí – Anděl (B) – Na Knížecí (B) (S)– Plzeňka – Smíchovské nádraží (B) (S) – ČSAD Smíchov – Lihovar – Zlíchov – Hlubočepy – Geologická – K Barrandovu – Chaplinovo náměstí – Poliklinika Barrandov – SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
  • beze změny provozních parametrů

21

  • nová linka v trase: KOTLÁŘKA – Kotlářka (T) – Kavalírka – Klamovka – U Zvonu – Bertramka – Anděl (B) – Zborovská – Palackého nám. (B) – Výtoň – Podolská vodárna – Kublov – Dvorce – Přístaviště – Pobřežní cesta – Nádraží Braník (S) – Černý kůň – Belárie – Modřanská škola – Nádraží Modřany (S) – Čechova čtvrť – Poliklinika Modřany – U Libušského potoka – Modřanská rokle – SÍDL. MODŘANY – LEVSKÉHO (Z)
  • v provozu pouze v ranní a odpolední špičce pracovního dne v intervalu 8 minut
  • typ vozů: sóla
  • provoz: PD: 6 – 9 hod a 15 – 18 hod

22

  • beze změny trasy, změna provozních parametrů na koncových úsecích trasy
  • v úseku Vypich – Bílá Hora nově v provozu pouze každý druhý spoj
  • v úseku Nádraží Strašnice / Radošovická – Nádraží Hostivař pouze každý druhý spoj nově i v přepravních špičkách pracovního dne
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    hodnoty v závorce platí pro úseky Bílá Hora Vypich a Nádraží Strašnice / Radošovická Nádraží Hostivař
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 4 (8) 10 (20) 10 (20)
    Sedlo / dopoledne 5 (10) 7,5 (15) 10 (20)
    Odpolední špička / odpoledne 4 (8) 7,5 (15) 7,5 (15)
    Večer 10 (20) 10 (20) 10 (20)
  • typ vozů: beze změny, celotýdenně dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje
  • posílení provozu v SO ráno kolem 8. hodiny zkrácením intervalu z 10 na 7,5 minut
  • omezení provozu v NE ráno kolem 7. a na začátku 8. hodiny omezením intervalu z 10 na 20 minut

24

  • změna trasy: KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ – Slavia – Koh-i-noor – Bohemians – Nádraží Vršovice (S) – Otakarova – Divadlo Na Fidlovačce – Svatoplukova – Ostrčilovo náměstí – Albertov – Botanická zahrada – Moráň (Z) – Karlovo náměstí (B) – Novoměstská radnice (T) – Lazarská (B) – Vodičkova – Václavské náměstí (A) – Jindřišská – Masarykovo nádraží (B) (S)– Bílá labuť – Florenc (B)(C) – Karlínské náměstí – Křižíkova (B) – Urxova – Invalidovna (B) – Palmovka (B) – Divadlo pod Palmovkou (Z) – Stejskalova – U Kříže – Vosmíkových – Bulovka – Vychovatelna – Okrouhlická – Ke Stírce – KOBYLISY (C) – BŘEZINĚVESKÁ (Z)
  • v provozu pouze v pracovní dny cca od 6 do 20 hodin
  • interval mezi spoji [min]  viz. tabulka
    Období Pracovní den Sobota Neděle
    Ranní špička / ráno 8
    Sedlo / dopoledne 10
    Odpolední špička / odpoledne 8
    Večer
  • typ vozů: dvouvozové soupravy nebo článkové tramvaje
  • provoz: PD: 6 – 19 hod

25

  • změna trasy: BÍLÁ HORA – Malý Břevnov – Obora Hvězda – Vypich – Říčanova – Břevnovský klášter – U Kaštanu – Drinopol – Marjánka – Malovanka – Hládkov – Vozovna Střešovice – Prašný most – Hradčanská (A) (S) – Sparta – Korunovační (Z) – Letenské náměstí – Kamenická – Strossmayerovo náměstí – Vltavská (C) – Pražská tržnice – Tusarova (Z) – Dělnická (T) – Maniny – Libeňský most – Palmovka (B)(Z) – Palmovka (B) – Balabenka – Ocelářská – Multiaréna Praha – Nádraží Libeň (S) – Kabešova – Podkovářská – U Elektry – Nademlejnská – Kbelská – Hloubětín (B) – Sídliště Hloubětín – LEHOVEC
  • celotýdenně večer nasazeny po 20. hodině pouze sólovozy (vyjma jednoho nízkopodlažního pořadí)

26

  • celotýdenně večer nasazeny po 20. hodině pouze sólovozy (vyjma jednoho nízkopodlažního pořadí)

Zveřejněno: 7. 6. 2016 Aktualizováno: 26. 8. 2016 Autor: Martin Chour

Komentáře jsou uzavřeny.