V jakých krajích můžeme sledovat aktuální polohu spojů (tj. např. zpoždění spojů)?
- Praha a Středočeský kraj (PID) – https://www.mpvnet.cz/pid/map – všechny autobusy soukromých dopravců, tj. mimo DPP, https://tram.mobilnitabla.cz/ – nejedná se o oficiální mapu okamžité situace polohy spojů, nýbrž o data uživatelů získaná v terénu
• nasazované vozy lze zjistit zde - Liberecký kraj (IDOL) – https://www.mpvnet.cz/idol/map – pouze příměstské spoje
- Ústecký kraj (DÚK) – https://95.129.98.8/sprinter/ – pouze příměstské spoje
- Pardubický a Královehradecký kraj (IREDO) – http://tabule.oredo.cz/public-app/ – pouze příměstské spoje
- Olomoucký kraj (IDSOK) – https://cestujok.cz/idspublic/ příměstské spoje
- Jihomoravský kraj (IDS JMK) – https://iris.bmhd.cz/ všechny dopravní prostředky (autobusy, tramvaje, trolejbusy, vlaky, lodě), včetně nasazovaných vozů
- Zlínský kraj (KOVED) – https://www.mpvnet.cz/zlin/map – pouze příměstské spoje, https://www.dszo.cz/online/ – MHD Zlín a Otrokovice, včetně nasazovaných vozů
- Moravskoslezský kraj (ODIS) – https://www.mpvnet.cz/odis/map – všechny dopravní prostředky (autobusy, tramvaje, trolejbusy), včetně nasazovaných vozů
Připravuje se…
- Plzeňský kraj (POVED)
Zahraničí:
Maďarsko – Budapešť
http://online.winmenetrend.hu/ (Online jármüvek = online vozidla)
http://online.winmenetrend.hu/futar/vehicles?more_info=0 (SPZ – linka – oběh – jř spoje – mapa)
Seznam vozidel podle linek – http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines
Seznam všech vozidel – http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles (SPZ – naposledy online – typ – depo)
Statistika podle dep – http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicle-models
Karta konkrétního vozidla – http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPI007
Grafikon konkrétní linky – http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/1231?date=2018-03-22
Vozový JŘ – http://online.winmenetrend.hu/budapest/latest/block/6334?date=20180322
Slovensko – vypravení
Litva – Kaunas
Ukrajina – je možné navolit různá města v UA (vlevo nahoře)
Zveřejněno: 8. 3. 2018
Aktualizováno: 20. 8. 2018
Autor: Martin Chour