Archiv

8 názorů na “Archiv”

  1. J. Vojtěchová

    Dobrý den,
    dne jsem využila linky 110 k cestě do zaměstnání.Čas 6:31 hod. ,nástup Globus Čakovice .To,že autobus je staršího data výroby by mi ani tak nevadil,černá koženková sedadla byla ledová a při dosednutí jsem myslela,že sedím na ledu.V autobuse byla větší zima jak venku a když se v zastávce otevřely dveře,přívan teplejšího vzduch byl příjemný.Celou cestu asi tak 25 minut
    jsem myslela,že sedím v mrazáku.Řidič nezatopil a já ,i když jsem hodinu v práci,mám studené ledviny.Jízda dnes v tomto autobuse byla skutečně o zdraví.Hezký den Vojtěchová

  2. Zdeněk Řípa

    dobrý den, dnes jsem marně se snažil na vašem webu najít aktuální směny v MHD, jako např průjezd stanicí Muzeum, nevím v kterém směru, zda A nebo C, uzavření výstupu do Nám, Republiky, které tramvaje jedou a které nejedou pri zrušení tram úseku Újezd – Malostranské nám. Opravdu, at klikám jak klikám, tak se max. dovím, že metro je jeden ze způsobu hromadné dopravy. T o ví ale každý i ten čtyřletý kluk u nás v rodině.

  3. Pavlína Veselá

    Dobrý den
    Podávám stížnost na vaše autobusy, které neodjíždí podle jízdního řádu. A řidiči jsou naprosto nekomunikativní až drzí.
    Jedná se zejména o linku 100332, která má vyjíždět z Budějovické v 7,05h. Několik dní vyjíždí o 15min později.
    30.9. z Vestce nejel autobus , další měly 20min. zpoždění. Rozhodně to není kvůli přetížení komunikace.
    Řidič nám jen oznámí, že jízdní řád je jen orientační!
    Když nejde řidiči čtečka na zaplacenou průkazku tak chce jízdné zaplatit nebo odmítne tyto lidi vézt !!! My snad můžeme za selhání vaší elektroniky??
    Žádám o prověření a nápravu.
    Děkuji
    Pavlína Veselá

Napsat komentář

Přejít nahoru