Změny v dubnu 2015 (1. návrh)

 
 

Níže uvedené změny se odkládají na neurčito!!!

Trvalé změny s prodloužením metra A do Motola

 

Přinášíme seznam dosud plánovaných změn s metrem A do Motola, které vyjede 6. dubna 2015.

V rámci prodloužení metra A do stanice Nemocnice Motol se k termínu 6. dubna 2015 připravuje také změna linek povrchové dopravy. Pracovní návrh slouží jako podklad pro jednání s městskými částmi a jeho znění může být na základě připomínek upravováno. Cestující veřejnost může zaslat své připomínky (nejlépe do konce ledna) svým radnicím, se kterými bude organizace ROPID v průběhu ledna a února 2015 jednat.

Prodloužení metra A o nové stanice Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny a Nemocnice Motol si vyžádá úpravy návazných linek tramvají a autobusů v západní části Prahy. Zároveň je této významné infrastrukturní změny využito k dořešení některých dlouhodobých připomínek městských částí a cestujících a také k vyhodnocení komplexních přepravních průzkumů. V této souvislosti je navržena změna dalších linek tramvají a autobusů v centru i ve východní části Prahy. Cílem je zejména posílení dlouhodobě přetížených tramvajových úseků a vytvoření dostatečné kapacitní rezervy pro další budoucí nárůst počtu cestujících, což se ale neobejde bez většího zásahu do současného linkového vedení především u denních tramvají.

Zdrojem těchto informací jsou informace od ROPIDu.

Tento návrh ještě není definitivní! Pokud městské části rozhodnou o nějaké změně, může být návrh ještě trochu pozměněn. O těchto změnách budeme nadále informovat.

motol úvod Změny: Přílohy: Vysvětlivky:
  • pokud je v tabulce tučně interval, jedná se o změnu intervalu v uvedeném úseku
  • PD – pracovní den
  • SN – sobota a neděle
  • SO – sobota
  • NE – neděle
  • – ranní špička
  • – odpolední špička
  • SE – sedlo

Metro

¨

A

  • změna trasy (prodloužení): Depo Hostivař – … – Dejvická – Bořislavka – Nádraží Veleslavín – Petřiny – Nemocnice Motol
  • v centrálním úseku bude provoz metra A posílen
  • V pojedou všechny spoje v trase Petřiny – Skalka (dále každý druhý spoj)
  • DO a v pojedou všechny spoje v trase Dejvická – Skalka (dále každý druhý spoj)
  • v SN, v PD večer od 19 hodin a v PD brzo ráno do cca 6 hodin pojedou všechny spoje v celé trase

B, C

  • beze změny

Tramvaje

Posílení tramvajových tratí:

  • centrum – v Ječné ulici (úsek Karlovo nám. – I. P. Pavlova)  => nová linka 20
  • Vršovice – ve Francouzské a Moskevské ulici (úsek Nám. Míru – Čechovo nám.) => nová linka 20
  • Žižkov – v Seifertově a Táboritské ulici (úsek Hlavní nádr. – Olšanské nám.) => nová linka 14 a 5 v soupravách
  • Vysočany – v Sokolovské ulici (úsek Palmovka – Nádr. Vysočany)  => nová linka 19
  • Podbaba – v ulici Jugoslávských Partizánů (úsek Vítězné nám. – Podbaba) => soupravy na linkách 6 a 20 vedené do Podbaby
  • Spořilov – v ulicích Nuselská, Chodovská a U Plynárny (úsek Nám. Bří Synků – Spořilov) => linka 6 v soupravách
  • Albertov – ve Vyšehradské, Jaromírově a Křemyslově ulici a ulici Na Slupi (úsek Karlovo nám. – Nám. Bří Synků) => linka 6 v soupravách
Změny:

1) Nové linky: 15, 19

2) Zrušené linky: 13

3) Změněné linky: 2, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26

4) Linky beze změny trasy: 1, 3, 4, 7, 9, 17, 25

Uspořádání linek:

1) páteřní linky (metrolinky): 3, 9, 16, 17, 22

2) páteřní svazky:

  • 1+25 (Voz. Střešovice – Palmovka)
  • 5+26 (Olšanské hřbitovy – Vítězné nám.)
  • 6+20 (Karlovo nám. – Vítězné nám.)
  • 8+12 (Sídl. Barrandov – Malostranská)
  • 10+11 (Nám. Bří Synků – Biskupcova)
  • 18+24 (Otakarova – Masarykovo nádr.)

3) ostatní linky: 2, 4, 7, 8, 14, 15, 19

Linky provozované CT: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 25, 26

Linky provozované pouze v PD: 4, 11, 14, 15 (pouze v RŠ)

Podrobný soupis podle linek:

2

2

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ PETŘINY – Prašný most – Hradčanská – Strossmayerovo náměstí – Nádraží Holešovice – Palmovka – Biskupcova – Želivského – Strašnická – NÁDRAŽÍ HOSTIVAŘ
  • provoz CT (nikoliv jen v PD od 6 do 20 hod)
  • na linku jsou vypravovány sólo vozy
  • nová tangenciální linka spojující Petřiny, Dejvice a Holešovice s Palmovkou, Žižkovem, Strašnicemi a Hostivaře
    • v úseku Vítězné náměstí – Divoká Šárka nahrazena metrem A a linkami 5 a 20
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8 20 20
Sedlo / dopoledne 10 15 20
Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
Večer 20 20 20

5

  • změna trasy: ÚSTŘEDNÍ DÍLNY DP – … – Dlouhá třída – Strossmayerovo náměstí – Hradčanská – Dejvická – DIVOKÁ ŠÁRKA
  • změna typu vozidel: CT nasazeny soupravy
    • v úseku Vítězné náměstí – Podbaba nahrazena linkou 6 a 26 (zejm. dvacet šestkou)
    • v úseku Dlouhá třída – Malostranská – Hradčanská nahrazena přestupem na Malostranské z linky 8 na linku 6 a 20

6

  • změna trasy: SPOŘILOV – … – Újezd – Malostranská – Hradčanská – PODBABA
  • provoz CT (nikoliv jen v PD od 6 do 20 hod)
  • změna typu vozidel: CT nasazeny soupravy
    • v úseku Újezd – Sídliště Barrandov nahrazena linkami 8 a 12, v úseku Smíchovské nádr. – Sídl. Barrandov navíc i novou linkou 15
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8 20 20
Sedlo / dopoledne 10 15 20
Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
Večer 20 20 20
10904502_787350151337945_3950437571398891910_o

8

  • změna trasy: STARÝ HLOUBĚTÍN – … – Dlouhá třída – Malostranská – Újezd – Anděl – Smíchovské nádraží – SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
  • změna typu vozidel: v SN nasazeny soupravy
    • v úseku Dlouhá třída – Podbaba nahrazena linkou 5

10

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE – … –  Flora – Muzeum – I. P. Pavlova – Nám. Bří Synků – SPOŘILOV
  • změna typu vozidel: v SN nasazeny sólo vozy (=> zkrácení intervalu v SN na polovinu)
  • jedná se vlastně o původní linku 11, pokud nepočítám úsek Spojovací – Biskupcova
    • v úseku Flora – Sídliště Řepy nahrazena posílenou linkou 16 do polovičního intervalu
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8 20 20
Sedlo / dopoledne 10 7,5 7,5
Odpolední špička / odpoledne 8 7,5 7,5
Večer 20 10 10

11

  • změna trasy (zkrácení): SPOJOVACÍ – … – Nuselské schody – Otakarova (T) – NÁMĚSTÍ BRATŘÍ SYNKŮ
  • provoz jen v PD od 6 do 20 hod v celé trase (nahrazeno linkou 10)
  • jedná se vlastně o původní linku 13, pokud nepočítám úsek Želivského – Černokostelecká
  • změna typu vozidel: v PD nasazeny sólo vozy
    • v úseku Nám. Bří Synků – Spořilov nahrazena linkou 10, v úseku Nám. Bří Synků – Biskupcova posílena linkou 10 => v PD má linka 11 sóla (de facto původní linka 13)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8
Sedlo / dopoledne 10
Odpolední špička / odpoledne 8
Večer

12

  • změna trasy: PALMOVKA- … – Strossmayerovo nám. – Čechův most – Hradčanská – … – SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
    • v úseku Strossmayerovo nám. – Hradčanská nahrazena linkami 1, 2 (zejm. dvojkou), 5, 25 a 26
    • v úseku Hradčanská – Malostranská nahrazena linkami 6 a 20

13

  • linka je zrušena (Náměstí Bří Synků – Černokostelecká)
    • v úseku Spořilov – Želivského nahrazena linkami 10 a 11 (zejm. jedenáctkou)
    • v úseku Flora – Černokostelecká nahrazena linkou 5 v soupravách

14

  • změna trasy: SÍDLIŠTĚ BARRADOV – … – Jindříšská – Hlavní nádr. – Olšanské nám. – Nákl. nádr. Žižkov – Želivského – Strašnická – NÁDRAŽÍ STRAŠNICE/RADOŠOVICKÁ
  • provoz jen v PD v raní a odpolední špičce
    • v úseku Jindříšská – Ortenovo náměstí/Výstaviště Holešovice nahrazena linkou 18
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8
Sedlo / dopoledne
Odpolední špička / odpoledne 8
Večer

15

  • nová linka v trase: SÍDLIŠTĚ BARRANDOV – Hlubočepy – SMÍCHOVSKÉ NÁDRAŽÍ
  • provoz: v PD v ranní špičce
  • typ vozidla: v PD nasazeny sólo vozy
  • nahrazuje dosavadní linku 6 v totožném intervalu a časovém období
  • provozní parametry (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8
Sedlo / dopoledne
Odpolední špička / odpoledne
Večer

16

  • změna trasy: NÁDRAŽÍ VYSOČANY – Palmovka – – Biskupcova – OLŠANSKÉ HŘBITOVY – … – KOTLÁŘKA – SÍDLIŠTĚ ŘEPY
  • zkrácení intervalů CT do polovičního intervalu (nově metrolinka)
  • v úseku Nádraží Vysočany – Olšanské hřbitovy jede CT pouze každý druhý spoj ( a 8 min, SE 10 min, SN 15 min, VE 20 min)
  • v úseku Kotlářka – Sídl. Řepy jede CT každý druhý spoj, vyjma a , kdy jedou do Řep všechny spoje ( a 4 min, SE 10 min, SN 15 min, VE 20 min)
    • v úseku (Palmovka) – Nádr. Vysošany – Lehovec nahrazena novou linkou 19
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 4 20 20
Sedlo / dopoledne 5 7,5 10
Odpolední špička / odpoledne 4 7,5 7,5
Večer 10 10 10

18

  • změna trasy: VOZOVNA PANKRÁC – … – Karlovo nám./Lazarská – Václavské nám. – Masarykovo nádr. – Vltavská – Dělnická – Ortenovo nám. – VÝSTAVIŠTĚ HOLEŠOVICE
  • změna typu vozidel: v SN nasazeny sólo vozy
    • v úseku Karlovo nám./Lazarská – Malostranská nahrazena linkou 22
    • v úseku Malostranská – Hradčanská nahrazena metrem A a linkami 6 a 20
    • v úseku Hradčanská – Petřiny nahrazena metrem A a linkami 1 a 2 (zejm. dvojkou)

19

  • nová linka v trase: LEHOVEC – Nádr. Vysočany  – Palmovka (v ulici Sokolovská) – Palmovka (v ulici Na Žertvách) – Nádr. Vysočany – LEHOVEC
  • provoz: celodenně a celotýdenně
  • typ vozidla: v PD nasazeny sólo vozy
  • nahrazuje dosavadní linku 16 v totožném intervalu a časovém období
  • provozní parametry (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8 20 20
Sedlo / dopoledne 10 15 20
Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
Večer 20 20 20

20

  • změna trasy: DIVOKÁ ŠÁRKA – … –  Újezd – Národní třída – Karlovo nám. – I. P. Pavlova – Náměstí Míru – ČECHOVO NÁMĚSTÍ
    • v úseku Újezd – Sídl. Barrandov nahrazena linkami 8 (zejm. osmičkou) a 12

22

  • změna trasy: BÍLÁ HORA – … – Malostranská – Staroměstská – Národní divadlo – … – NÁDRAŽÍ HOSTIVAŘ
    • v úseku Malostranská – Národní divadla nahrazena linkami 6 a 20

24

  • změna trasy (zkrácení): KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ – … – VÝSTAVIŠTĚ HOLEŠOVICE
  • omezení provozu v SN prodloužením intervalů z 7,5 na 15 minut, resp. z 10 na 20 minut
    • v úseku Výstaviště Holešovice – Ortenovo nám. nahrazena linkami 2, 12 a 18 (zejm. osmnáctkou)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 8 20 20
Sedlo / dopoledne 10 15 20
Odpolední špička / odpoledne 8 15 15
Večer 20 20 20

26

  • změna trasy (zkrácení): PODBABA – Vítězné nám. – … – Olšanské nám. – Flora – OLŠANSKÉ HŘBITOVY
  •  změna typu vozidel: v SN nasazeny sólo vozy
    • v úseku Olšanské nám. – Radošovická nahrazena linkou 14
    • v úseku Mezi hřbitovy – Nádr. Hostivař nahrazena linkou 2

Městské autobusy

1) Posílení autobusů
  • Petrovice
  • Čimice
  • Brumlovka
  • Řeporyje
2) Rozvoj dalších linek metrobusů, které jsou svým krátkým intervalem a rychlým přímým vedením trasy mezi cestujícími stále oblíbenější, nově se metrobusy rozjíždí například:
  • na Dědinu, dva metrobusy 142 a 191
  • do Liboce linkou 191
  • v Řepích se k lince 180 přidává nově linka 142
  • Zličínem jedou úplně všechny spoje linky 180
  • Malá Ohrada se dočkává svého metrobusu díky lince 142
3) Nové tangenciální spojení
  • linka 118 Strahovským tunelem
  • linka 191 od Anděla přes Strahov, Petřiny a Liboc na Letiště
  • linka 142 od Malé Ohrady  přes Řepu a Dědinu na Veleslavín
4) Zpřehlednění sítě

5) Na všech metrobusech se mění dopolední interval z 15 na 12 minut nebo kratší (kromě metrobusů 142, 174, 189, 215 a 253)

=> metrobusy s int. 12 min a méně: 102, 106, 112, 118, 119, 124, 125, 131, 133, 135, 136, 137, 139, 140, 143, 144, 150, 158, 167, 170, 176, 177, 180, 183, 188, 191, 193, 195, 196, 197, 200, 205, 207 a 213

BUS soupis linek

1) Nové linky: 142, 252

2) Zrušené linky: 164, 214, 216, 218, 225, 235, 249, 256, 293, 556, H2

3) Změněné linky: 108, 112, 115, 118, 119, 121, 124 (v kloubech), 131, 136, 137, 138, 139, 150, 158, 161, 168, 170, 172, 174, 179, 180, 181, 183, 191, 193, 196, 205, 230, 236, 240, 255, 263, 269 + 301, 312, 316, 347, 352, 356, 380

4) Přečíslované linky:

5) Linky beze změny trasy: 100, 101, 102, 103, 105, 106, 107, 109, 110, 111, 113, 114, 116, 120, 123, 125, 128, 129, 133, 135, 140, 143, 144, 147, 151, 152, 156, 157, 160, 162, 163, 165, 167, 169, 173, 175, 176, 177, 185, 186, 188, 189, 195, 197, 200, 201, 202, 207, 213, 215, 220, 221, 223, 231, 232, 241, 244, 245, 250, 251, 253, 257, 259, 260, 261, 262, 265, 266, 267, 273, 291

* u zvýrazněných linek se mění intervaly nebo nasazované vozidlo

Nové metrobusy: 107, 142, 205

Zrušené metrobusy: 179

Podrobný soupis podle linek:

102

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

105

  • změna typu vozidel: v SN nasazeny midibusy

106

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

107

  • posílení provozu v SN celodenně na poloviční interval => mírné omezení 147 kvůli koordinaci s linkou 107
  • nově metrobus (= autobus s krátkým intervalem)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 3-7 20 20
Sedlo / dopoledne 5 15 20
Odpolední špička / odpoledne 3-7 15 15
Večer 20 20 20

108

  • změna trasy (prodloužení): SÍDLIŠTĚ ŘEPY – Škola Řepy – Ke Kaménce – Za Slánskou silnicí – Bazovského – Slánská – Nevanova – K Trninám – Šedivého – Selských baterií – Bílá Hora  – BÍLÁ HORA – Bílá Hora – Ruzyňský hřbitov – … – NÁDRAŽÍ VELESLAVÍN – … – NOVÉ VOKOVICE
  • posílení provozu v PD v ranní a odpolední špičce zkrácením intervalů v úseku Nádraží Veleslavín – Bílá Hora z 12/15 na 10 minut
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů v úseku Nádraží Veleslavín – Bílá Hora z 30 na 15 minut
  • v novém úseku Sídliště Řepy – Bílá Hora nahrazuje v současném intervalu linku 264
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 10 (20) [30] 30 (30) [-] 30 (30) [-]
Sedlo / dopoledne 15 (30) [-] 30 (30) [-] 30 (30) [-]
Odpolední špička / odpoledne 10 (20) [30] 30 (30) [-] 30 (30) [-]
Večer 30 (30) [-] 30 (30) [-] 30 (30) [-]
  1. bez závorky – úsek Bílá Hora – Nádraží Veleslavín
  2. kulaté závorky – úsek Bílá Hora – Sídliště Řepy
  3. hranaté závorky – úsek Nádraží Veleslavín – Nové Vokovice

112

  • změna trasy (zkrácení): NÁDRAŽÍ HOLEŠOVICE – … – ZOOLOGICKÁ ZAHRADA
  • celoročně nasazeny kloubové vozy (kromě PD v zimních měsících – listopad – duben)
    • ve úseku Zoologická zahrada – Podhoří nahrazena posílenou linkou 236

115

  • změna trasy (prodloužení): CHODOV – Pod Chodovem – KNOVÍZSKÁ – Chodovská tvrz – Mokrá – Šperlova – Brechtova – Wagnerova – Poliklinika Háje – Modrá škola – Háje – MILÍČOV
  • v novém úseku Knovízská – Milíčov nahrazuje v PD v současném intervalu linku 293, v SN je provoz na původním úseku 293 zrušen (v PD cca 5:00 – 22:00)
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů v úseku Chodov – Knovízská z 20 na 15 minut (kvůli dodržení intervalu 30 min v úseku Knovízská – Milíčov)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 10 (30) 30 (-) 30 (-)
Sedlo / dopoledne 15 (30) 30 (-) 30 (-)
Odpolední špička / odpoledne 15 (30) 30 (-) 30 (-)
Večer 30 (30*) 30 (-) 30 (-)
  1. bez závorky – úsek Chodov – Knovízská
  2. *kulaté závorky – úsek Knovízská – Milíčov (provoz v PD od 5 do 22 hodin)

118

  • změna trasy (prodloužení): SÍDLIŠTĚ SPOŘILOV – … – Smíchovské nádraží – Anděl – Vozovna Střešovice – DEJVICKÁ
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • v úseku Smíchovského nádraží – Depo Hostivař v PD v ranní špičce vložené spoje
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

119

  • změna trasy (zkrácení): NÁDRAŽÍ VELESLAVÍN – … – LETIŠTĚ
    • v úseku Dejvická – Nádraží Veleslavín nahrazena novým metrem A a tramvajovými linkami 5 a 20

121

  • změna trasy: PODOLSKÁ VODÁRNA – KAVČÍ HORY – Poliklinika Budějovická – Na Staré cestě – Nad Rybníky – Nad Havlem – Višňová – … – NÁDRAŽÍ BRANÍK
  • v novém úseku Na Staré cestě – Višňová (Zálesí) nahrazuje linku 293 linka 121 v PD ve v ranní špičce v intervalu 15 minut, v odpolední špičce v intervalu 20 minut, v ostatním období v totožném intervalu

123

  • posílení provozu v PD v odpolední špičce zkrácením intervalů z 10 na 7,5 minuty
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 7,5 20 20
Sedlo / dopoledne 15 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

124

  • změna trasy (zkrácení): PODOLSKÁ VODÁRNA – ŽELIVSKÉHO
  • změna typu vozidel: v PD nasazeny kloubové vozy
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
    • ve zrušeném úseku Želivského – Habrová nahrazena v a v dosavadním intervalu linkou 155v SN, v PD dopoledne a večer v polovičním intervalu opět linkou 155
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

125

  • posílení provozu v PD ráno zkrácením intervalů z 4-6 na 5 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 5 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

131

  • změna trasy: HRADČANSKÁ – Hanspaulka – Sušická (Z) – BOŘISLAVKA
  • omezení provozu v PD ráno prodloužením intervalů z 4-5 na 6 minut (důvod: úbytek cestujících, díky rozprostření poptávky mezi stanice metra Hradčanská a Bořislavka)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

133

  • posílení provozu v SN zkrácením intervalů z 15 na 12 minut, v NE dopoledne z 20 na 15 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 10 12 15
Odpolední špička / odpoledne 6 12 12
Večer 20 20 20

136

  • změna trasy:  SÍDLIŠTĚ ČIMICE – Přívorská – Vozovna Kobylisy – Kobylisy – Ládví – Třebenická – Střížkov – … – JIŽNÍ MĚSTO
    • v úseku Třebenická – Vozovna Kobylisy nahrazena v dosavadním intervalu linkou 183 ve standardech

137

  • změna trasy (prodloužení): NA KNÍŽECÍ – … – U WALTROVKY – …  Nové Butovice – Bucharova – K Fialce – K Hájům – Mototechna – BAVORSKÁ
  • posílení provozu v SN celodenně (NE od 13 hod) a v PD dopoledne zkrácením intervalů v úseku U Waltrovky – Nové Butovice z 60 na 30 minut
  • v úseku Nové Butovice – Bavorská nahrazuje v dosavadním intervalu linku 164
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 4 (30) [10] 10 [(60)] 10 [(60)]
Sedlo / dopoledne 7,5  [(30)] 7,5 [(30)] 10 [(60)]
Odpolední špička / odpoledne 4 (30) [15] 7,5 [(30)] 7,5 [(30)]
Večer 10 [(60)] 10 [(60)] 10 [(60)]
  1. bez závorky – úsek Na Knížecí – U Waltrovky
  2. kulaté závorky – úsek U Waltrovky – Nové Butovice
  3. hranaté závorky – úsek Nové Butovice – Bavorská

138

  • změna trasy (prodloužení): SÍDLIŠTĚ SKALKA – SKALKA – … – SÍDLIŠTĚ SPOŘILOV – Sídliště Spořilov – Spořilov – Starý Spořilov – Kačerov – NEMOCNICE KRČ
  • vložené spoje ve v PD v ranní a odpolední špičce ukončené v zastávce Záběhlická škola jsou prodlouženy do zastávky Sídliště Spořilov a jsou nově obousměrné
  • v novém úseku Sídliště Spořilov – Nemocnice Krč nahrazuje v dosavadním intervalu linku 293
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (12) [30] 20 [(40)] 20 [(40)]
Sedlo / dopoledne 15 [(30)] 15 [(30)] 20 [(40)]
Odpolední špička / odpoledne 7,5  (15) [30] 15 [(30)] 15 [(30)]
Večer 20 [(40)] 20 [(40)] 20 [(40)]
  1. bez závorky – úsek Skalka – Sídliště Spořilov
  2. kulaté závorky – úsek Skalka – Sídliště Skalka
  3. hranaté závorky – úsek Sídliště Spořilov – Nemocnice Krč (pův. úsek linky 293)

139

  • změna trasy: STRAŠNICKÁ – Nádraží Strašnice – Jesenická – V Korytech – Chodovská – … – KOMOŘANY
  • posílení provozu v úseku Kačerov – Strašnická vedením všech spojů v celé trase oproti původní lince 196
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
    • v úseku Kačerov – Želivského nahrazena dosavadní linkou 150 a nově linkou 196, avšak ve dvojnásobně delším intervalu a ve standardech
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

140

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

142

  • nová linka: NÁDRAŽÍ VELESLAVÍN – Divoká Šárka – Vlastina – Sídliště Na Dědině – Ciolkovského – Nádraží Ruzyně – Staré náměstí – Jiviny Reinerova – Řepský hřbitov – Za Slánskou silnicí – Bazovského – Slánská – Bílý Beránek – Bavorská – Lýskova – Stodůlky – Vackova – Luka – Amforová – Píškova – Červeňanského – Ohradské náměstí – Velká Ohrada – Červeňanského – Nad Malou Ohradou – Bašteckého – Píškova – Malá Ohrada – Ovčí Hájek – NOVÉ BUTOVICE
  • nový metrobus (= autobus s krátkým intervalem)
  • linka vytvořená spojením zrušených linek 214 a 225
  • typ vozidla: CT nasazeny standardní vozy
  • dopravce: Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.
  • posílení provozu v úseku Bílá Hora – Ciolkovského oproti lince 225 na poloviční interval
  • provozní parametry (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 15 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

142

144

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

147

  • omezení provozu v NE odpoledne prodloužením intervalů z 20 na 30 minut (kvůli koordinaci s linkou 107)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 12 30 30
Sedlo / dopoledne 15 30 30
Odpolední špička / odpoledne 12 30 30
Večer 20/30 30 30

150

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • v úseku Kačerov – Želivského vedena všemi spoji (=> všechny spoje po 21. hodině jsou prodlouženy až na Želivského)
  • nově koordinována s linkou 196 v úseku Kačerov – Želivského
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

152

  • změna typu vozidel: v PD nasazeny standardy (kapacita převedena na linku 136, která nově směřuje místo linky 183 do Čimic)
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 4-6
Sedlo / dopoledne 12
Odpolední špička / odpoledne 7,5
Večer 20

155 (pův. 297)

  • přečíslovaná původní linka 297: NEMOCNICE VINOHRADY – Želivského (Z) – (ŽELIVSKÉHO –) Pod Třebešínem (Z) – Třebešín (Z) – Mezi Hřbitovy (T) – Červený dvůr (T) – Malešická – Vackov – Habrová – Malešická stráň – REKTORSKÁ – Malešické náměstí – Sídliště Malešice – Černická (T) – Sídliště Malešice (Z) – POLIKLINIKA MALEŠICE
  • dopravce: About Me, s.r.o.
  • posílení provozu v úseku Habrová – Rektorská na poloviční interval
  • posílení provozu v úseku Želivského – Mezi Hřibtovy/Třebešín – Habrová v SN a v PD dopoledne z 30 na 15 minut, v NE ráno a CT večer ze 30/40 na 20 minut
  • ruší se provoz po 20 hodině CT v úseku Rektorská – Poliklinika Malešice
  • nasazeny midibusy
  • v úseku Želivského – Habrová nahrazuje linku 124, kromě špiček PD v polovičním intervalu
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 12 (24) 20 (40) 20 (40)
Sedlo / dopoledne 15 (30) 15 (30) 20 (40)
Odpolední špička / odpoledne 15 (30) 15 (30) 15 (30)
Večer 20 (-) 20 (-) 20 (-)
  1. bez závorky – úsek Želivského – Rektorská
  2. kulatá závorka – úsek Nemocnice Vinohrady – Želivského a Rektorská – Poliklinika Malešice

158

  • ČESKOMORAVSKÁ – … – LETŇANY – … – Avia Letňany – KRAUSOVA – … – Obchodní centrum Čakovice – … – MIŠKOVICE
  • zkráceny vložené spoje do trasy Letňany – Krausova (=> nejedou až k OC Čakovice)
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 (30) na 12 (24) minut
  • posílení provozu v PD v ranní a odpolední špičce v trase Letňany – Krausova zkrácením intervalů z 4 na 2-5 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 5-7 (2-4) [12] 20 (40) 20 (40)
Sedlo / dopoledne 12 (12) [24] 15 (30) 20 (40)
Odpolední špička / odpoledne 6-9 (2-5) [15-20] 15 (30) 15 (30)
Večer 20 (40) 20 (40) 20 (40)
  1. bez závorky – úsek Českomoravská – Letňany
  2. kulatá závorka – úsek Letňany – Krausova
  3. hranatá závorka – úsek Kraousova – Miškovice

161

  • změna trasy: BOŘISLAVKA – Jenerálka – … – NEBUŠICE

163

  • převedení vložených spojů v trase Želivského – Sídliště Malešice na linku 263, která nově jede na Želivského => koordinována s 263

164

  • zrušena (Nové Butovice – Bavorská – Zličín)
    • v úseku Nové Butovice – Bavorská nahrazena linkou 137
    • v úseku Zličín – Bílý Beránek nahrazena linkou 380

166

  • přečíslovaná původní linka 295 (Třeboradice – Střížkov – Domov seniorů Ďáblice)

167

  • omezení provozu v PD v ranní špičce prodloužením intervalů z 5 na 6 minut
  • omezení provozu v PD dopoledne prodloužením intervalů z 10 na 12 minut
  • omezení provozu v PD v odpolední špičce prodloužením intervalů z 6 na 7,5 minut
  • důvod omezení provozu: metro A do Motola, a s tím souvisí přesunutí části cestujících právě na metro A
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

168

  • změna trasy (prodloužení): NOVÉ BUTOVICE– … – Nemocnice Motol – Vypich – Koleje Větrník (T) – Myslivečkova – POLIKLINIKA PETŘINY – Vojenská nemocnice – Talichova – Norbertov – Vozovna Střešovice – Macharovo náměstí – BOŘISLAVKA
  • spojení dnešních linek 168 a 216, provoz v SN na úseku bývalé 216 zrušen, v PD zkrácen do cca 21 hodin
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 30 (30) 30 () 30 ()
Sedlo / dopoledne 30 (30) 30 () 30 ()
Odpolední špička / odpoledne 30 (30) 30 () 30 ()
Večer 30 (30*) 30 () 30 ()
  1. bez závorky – úsek Bořislavka – Poliklinika Petřiny
  2. *kulatá závorka – úsek Poliklinika Petřiny – Nové Butovice (v provozu v PD od 5 do 21 hodin)

170

  • změna trasy: PRAŽSKÁ ČTVRŤ – … – Nad Pahorkem (T) – Choceradská (Z) – Blažimská –Městský archiv – Benkova – … – JIŽNÍ MĚSTO
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

174

  • změna trasy: HRADČANSKÁ – …  – VYPICH – … – Nemocnice Motol – Bucharova – … – Amforová – Nušlova – Nové Butovice – Ovčí hájek – Malá Ohrada – Píškova – … – VELKÁ OHRADA
  • v úseku Hradčanská – Vypich v provozu pouze v PD v ranní a odpolední špičce
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (6) 20 (-) 20 (-)
Sedlo / dopoledne 15 (-) 15 (-) 20 (-)
Odpolední špička / odpoledne 7,5 (7,5) 15 (-) 15 (-)
Večer 20 (-) 20 (-) 20 (-)
  1. bez závorky – úsek Velká Ohrada – Vypich
  2. kulatá závorka – úsek Vypich – Hradčanská

175

  • posílení provozu v PD v ranní špičce zkrácením intervalů z 12 na 10 minut
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 20 na 15 minut
  • posílení provozu v PD v odpolední špičce zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • posílení provozu SN odpoledne a v SO dopoledne zkrácením intervalů z 30 na 20 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 10 30 30
Sedlo / dopoledne 15 20 30
Odpolední špička / odpoledne 12 20 20
Večer 20 30 30

177

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

179

  • změna trasy: TŘEBONICE – ŘEPORYJSKÉ NÁMĚSTÍ – Slatinová – Luka – Mládí – Bucharova – Šafránkova – …  – VYPICH
  • metrobus
  • v úseku Třebonice – Řeporyjské náměstí v provozu pouze vybrané spoje (v dosavadním počtu jako u linky 249)
  • prokládá se s příměstskými linkami 301 a 352 a jede s nimi v koordinovaném svazku až na Vypich
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 5-20 (20) 20-40 (60) 20-40 (60)
Sedlo / dopoledne 15-30 (60) 15-30 (60) 20-40 (60)
Odpolední špička / odpoledne 6-20 (20) 15-30 (60) 15-30 (60)
Večer 20-40 (60) 20-40 (60) 20-40 (60)
  1. bez závorky – úsek Vypich – Řeporyjské náměstí
  2. kulatá závorka – úsek Řeporyjské náměstí – Třebonice

180

  • změna trasy:  HRADČANSKÁ – Prašný most – … – Vypich (T) – … – Sídliště Řepy – … – ZLIČÍN – OBCHODNÍ CENTRUM ZLIČÍN
  • všechny spoje jedou v trase Hradčanská – Zličín (žádný spoj nekončí v zast. Sídl. Řepy => linka 264 (108) zkrácena na Sídliště Řepy)
  • v úseku Zličín – Obchodní centrum Zličín v SN celodenně vložené spoje a v  pracovního dne v provozu pouze každý druhý spoj
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (12) 20 (20) 20 (20)
Sedlo / dopoledne 12 (12) 15 (7,5) 20 (10)
Odpolední špička / odpoledne 6 (6) 15 (7,5) 15 (7,5)
Večer 20 (20) 20 (10) 20 (10)
  1. bez závorky – úsek Hradčanská – Zličín
  2. kulatá závorka – úsek Zličín – OC Zličín

181

  • změna trasy (prodloužení): ČERNÝ MOST – … – Barvy a laky – … – OPATOV – U Dálnice – VOLHA – U Kunratického lesa – Petýrkova – CHODOV
  • v úseku Opatov – Chodov v provozu pouze cca do 21:00v a  pracovního dne pouze každý druhý spoj
  • v úseku Volha – Chodov vložené spoje nahrazující linku 193 ve stejném počtu spojů (=> v PD celodenně a v NE od 18 do 22 hodin + dlouhé spoje od Černého Mostu a Opatova)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (12) [6] 30 [(30)] 30 [(30)]
Sedlo / dopoledne 30 (30) [15] 30 [( 30)] 30 [(30)]
Odpolední špička / odpoledne 7,5 (15) [7,5] 30 [(30)] 30 (30) [15]
Večer- 30 (30*) [20] 30 [(30*)] 30 [(30*)]
  1. bez závorky – úsek Černý Most – Opatov
  2. *kulatá závorka – úsek Opatov – Volha – v provozu CT do cca 21 hodin
  3. hranatá závorka – úsek Volha – Chodov

183

  • změna trasy: VOZOVNA KOBYLISY – Šimůnkova – Sídliště Ďáblice – Třebenická – Střížkov – … – Sídliště Petrovice – Jakobiho – Morseova – Newtonova – Horčičkova – HÁJE
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • v úseku Třebenická – Sídliště Čimice nahrazena kapacitnější linkou 136 (zvýšení kapacity na původním úseku do Čimic, kvůli kloubům na lince 136)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

188

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

190 (pův. 296)

  • přečíslovaná původní linka 296 (Háje – Obchodní centrum Štěrboholy – Černý Most – Ratibořická – Nádraží Horní Počernice)

191

  • změna trasy (prodloužení): NA KNÍŽECÍ – … – Petřiny – Libocká – Sídliště Na Dědině – CIOLKOVSKÉHO – Dlouhá míle – OBCHODNÍ CENTRUM ŠESTKA  – U Hangáru – LETIŠTĚ
  • prodloužení všech spojů až do zastávky Ciolkovského (spoje nekončí v zast. Stadion Strahov)
  • změna typu vozidel: CT nasazeny kloubové vozy (=> prodloužen interval dopoledne)
  • *v úseku Obchodní centrum Šestka – Letiště v provozu pouze každý druhý spoj mezi cca 8:00 – 21:00, v ostatních obdobích v provozu každý druhý spoj v úseku Ciolkovského – Letiště
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6** (12*) [12] 20 (40*) [40] 20 (40*)  [40]
Sedlo / dopoledne 12 (12) [24] 15 (30)  [30] 20 (20) [40]
Odpolední špička / odpoledne 7,5** (7,5)  [15] 15 (30) [30] 15 (15) [30]
Večer 20 (40*) [40] 20 (40*) [40] 20 (40*) [40]
  1. bez závorky – úsek Anděl – Stadion Strahov
  2. kulatá závorka – úsek Ciolkovského – OC Šestka
  3. hranatá závorka – úsek OC Šestka – Letiště
  4. * *v úseku Stadion Strahov – Petřiny jsou vedeny nově všechny spoje, nikoliv polovina

192

  • část přečíslované původní linky 294: MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ – Šporkova – NEMOCNICE POD PETŘÍNEM
  • původní linka 292 zrušená k 6. říjnu 2014
  • dopravce: Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.
  • * v provozu CT do 20 hodin
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 15 20 20
Sedlo / dopoledne 20 20 20
Odpolední špička / odpoledne 15 20 20
Večer 20* 20* 20*

193

  • změna trasy (zkrácení): NÁDRAŽÍ VRŠOVICE – … – ŠEBERÁK
    • v úseku Šeberák – Volha -Petýrkova/Chodov nahrazena midibusovou linkou 252 v dosavadním intervalu

194

  • část přečíslované původní linky 294: FLORENC (T) – Bílá Labuť (T) – Petrské náměstí (T) – Hradební (T) – Haštalské náměstí (T) – U Staré školy (T) – Pařížská (T) – STAROMĚSTSKÁ (T) – Mariánské náměstí (T) – Staroměstské náměstí (T) – Masná (T) – Hradební (T) – Náměstí Republiky (T) – Petrské náměstí (T) – Bílá Labuť (T) – FLORENC (T)
  • změna dopravce: ČSAD MHD Kladno, a.s.
  • intervaly totožné s dosavadní linkou 294
  • nově polookružní charakter linky

195

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

196

  • změna trasy: SMÍCHOVSKÉ NÁDRAŽÍ – … – KAČEROV – Michelská – Plynárna Michle – … – Pod Jezerkou – Ukrajinská – Koh-i-noor (T) – Čechovo náměstí (Z) – Kavkazská (T) – Kodaňská (Z) – Na Míčankách – Bělocerkevská – ŽELIVSKÉHO
  • v úseku Kačerov – Želivského v a pouze každý druhý spoj (=> omezení provozu oproti pův. 139 o polovinu)
  • nově koordinována s linkou 150 v úseku Kačerov – Želivského
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
    • úseku Kačerov – Strašnická nahrazena linkou 139 v polovičním intervalu
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (12) 20 (20) 20 (20)
Sedlo / dopoledne 12 (12) 15 (15) 20 (20)
Odpolední špička / odpoledne 7,5 (15) 15 (15) 15 (15)
Večer 20 (20) 20 (20) 20 (20)
  1. bez závorky – úsek Smíchovské nádraží – Kačerov
  2. kulatá závorka – úsek Kačerov – Želivského

197

  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 (12) 20 (40) 20 (40)
Sedlo / dopoledne 12 (24) 15 (30) 20 (40)
Odpolední špička / odpoledne 7,5 (15) 15 (30) 15 (30)
Večer 20 (40) 20 (40) 20 (40)
  1. bez závorky – úseky Háje – Na Jelenách a Sídliště Písnice – Smíchovské nádraží
  2. kulatá závorka – úsek Na Jelenách – Sídliště Písnice

200

  • omezení provozu v PD dopoledne prodloužením intervalů z 7,5 na 12 minut (kvůli koordinaci s linkou 177)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 3 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 3-4 15 15
Večer 20 20 20

205

  • změna trasy (prodloužení): POLIKLINIKA BUDĚJOVICKÁ – … – Na Planině – – Zelený Pruh (Z) – Zemanka – Dobeška – DVORCE
  • nově metrobus (= autobus s krátkým intervalem)
  • vybrané spoje v PD jsou ukončené v zastávce Zelený Pruh
  • zastávka Zelený Pruh ve směru Dvorce pouze pro zde ukončené spoje
  • změna dopravce: Stenbus, s.r.o.
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalů z 15 na 12 minut
  • v úseku Zelený Pruh – Dvorce nahrazuje zkrácenou linku 124
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 12 15 20
Odpolední špička / odpoledne 7,5 15 15
Večer 20 20 20

207

  • posílení provozu v SN zkrácením intervalů z 15 na 12 minut, v NE dopoledne z 20 na 15 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 6 20 20
Sedlo / dopoledne 10 12 15
Odpolední špička / odpoledne 6 12 12
Večer 20 20 20

214

  • linka je zrušena (Nové Butovice – Bílá Hora)
    • nahrazena linkou 142 (= linka vytvořená ze sloučení linek 214 a 225)

216

  • linka je zrušena (Bořislavka – Poliklinika Petřiny)
    • nahrazena prodlouženou linkou 168, která jede po celé trase bývalé 216: NOVÉ BUTOVICE – Na Fialce – Nemocnice Motol  Vypich – Myslivečkova – POLIKLINIKA PETŘINY – Talichova – Vozovna Střešovice – BOŘISLAVKA

218

  • linka je zrušena (Dejvická – OC Šestka)
    • nahrazena linkou 191 v trase ANDĚL – Stadion Strahov – Vypich – Petřiny – CIOLKOVSKÉHO – OC Šestka – LETIŠTĚ

225

  • linka je zrušena (Nové Butovice – Ciolkovského)
    • nahrazena linkou 142 (= linka vytvořená ze sloučení linek 214 a 225)

230

  • změna trasy:  LUKA – Vackova – Jáchymovská – Řeporyjské náměstí – … – HOLYNĚ – … – KLUKOVICE – … – FILMOVÉ ATELIÉRY
  • změna dopravce: ARRIVA Střední Čechy (BOSÁK BUS spol. s r.o.)
  • v úseku Luka – Holyně nadále v provozu pouze v PD v ranní a odpolední špičce

235

  • linka je zrušena (Nové Butovice – Velká Ohrada)
    • nahrazena linkou 174 a částečně i novou linkou 142

236

  • zkrácení intervalů CT (kvůli náhradě za zkrácenou linku 112)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 15 (30) 20 (60) 20 (60)
Sedlo / dopoledne 20 (60) 20 (60) 20 (60)
Odpolední špička / odpoledne 20 (40) 20 (60) 20 (60)
Večer 20 (60) 20 (60) 20 (60)
  1. bez závorky – úsek Podhoří – Sídliště Bohnice
  2. kulatá závorka – úsek Sídliště Bohnice – Zámky

240

  • změna trasy: ČERNÝ MOST – …– Poliklinika Petrovice – Wattova (T) – Sídliště Petrovice – Jakobiho – Horčičkova – HÁJE
  • zrušeny vložené spoje v PD dopoledne v trase Morseova – Háje
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 10 30 30
Sedlo / dopoledne 30 30 30
Odpolední špička / odpoledne 15 30 30
Večer 30 30 30

249

  • linka je zrušena (Sídliště Stodůlky – Třebonice)
    • nahrazena linkou 179

252

  • nová linka: PETÝRKOVA – U Kunratického lesa – Volha – Koleje Jižní Město – Na Proutcích – Šeberák – Kunratice – Kunratická škola – U Tří svatých – Zelené domky – Ústavy akademie věd (T) – V Lískách (T) – IKEM (T)
  • typ vozidla: CT midibusy
  • dopravce: About Me, s.r.o.
  • v provozu CT od cca 5:30 – 21:00 hodin
  • v úseku Petýrkova – Šeberák nahrazuje linku 193
  • provozní parametry (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 30 30 30
Sedlo / dopoledne 30 30 30
Odpolední špička / odpoledne 30 30 30
Večer 30* 30* 30*

255

  • změna trasy (prodloužení): LUKA – Vackova – Jáchymovská – Řeporyjské náměstí – Zahrádky – Zadní Kopanina – Cikánka – Cementárna Radotín – NÁDRAŽÍ RADOTÍN – … – ZBRASLAVSKÉ NÁMĚSTÍ
  • vypravovány midibusy
  • v úseku Nádraží Radotín – Zbraslavské náměstí v provozu vložené spoje
  • v úseku Luka – Nádraží Radotín nahrazuje linku 256
  • posílení provozu v SO dopoledne a v SN odpoledne zkrácením intervalů z 120 na 60 minut
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / ráno 20 (60) 30 (120) 30 (120)
Sedlo / dopoledne 30 (120) 30 (60) 30 (120)
Odpolední špička / odpoledne 20 (60) 30 (60) 30 (60)
Večer 30 (120) 30 (120) 30 (120)
  1. bez závorky – úsek Zbraslavské náměstí – Nádraží Radotín
  2. kulatá závorka – úsek Nádraží Radotín – Luka

256

  • linka je zrušena (Sídliště Stodůlky – Nádraží Radotín)
    • nahrazena linkou 255

263

  • změna trasy (prodloužení):  ŽELIVSKÉHO – Na Palouku – Sídliště Malešice – DEPO HOSTIVAŘ – … – OBCHODNÍ CENTRUM ŠTĚRBOHOLY – … – BEZDĚKOVSKÁ
  • v úseku Želivského – OC Štěrboholy je koordinována s linkou 163
  • v úseku Depo Hostivař – Obchodní centrum Štěrboholy CT v provozu vložené spoje
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ran 12-24 (24) [12-24]  60 (60) [60]  60 (60) [60]
Sedlo / dopoledne 10 (10-20) [60] 7,5 (15) [60] 10 (10-20) [60]
Odpolední špička / odpoledne 7,5 (15) (30) 7,5 (15) [60] 7,5 (15) [60]
Večer 30-60 (30-60) [60] 30-60 (30-60) [60] 30-60 (30-60) [60]
  1. bez závorky – úsek Depo Hostivař – OC Štěrboholy
  2. kulatá závorka – úsek Želivského – Depo Hostivař
  3. hranatá závorka – úsek OC Štěrboholy – Bezděkovská

269

  • změna trasy: OBCHODNÍ CENTRUM ČAKOVICE – … – Satalice – K Cihelně – … – NÁDRAŽÍ UHŘÍNĚVES
  • posílení provozu v PD dopoledne zkrácením intervalu z 60 na 30 minut
  • zrušena zastávka Satalická Obora (důvod: malý obrat cestujích a zbytečná zajížďka)
  • změna provozních parametrů (viz tabulka):
Období PD [min] So [min] Ne [min]
Ranní špička / 30 60 60
Sedlo / dopoledne 30 60 60
Odpolední špička / odpoledne 30 60 60
Večer 30* 60* 60*
  1. * v provozu do cca 22 hodin

293

  • linka je zrušena (Poliklinika Budějovická – Milíčov)
    • nahrazena linka 115 (Milíčov – Chodovská tvrz), 138 (Sídliště Spořilov – Nemocnice Krč) a 121 (Zálesí – Poliklinika Budějovická)

294

  • přečíslovaná na linku 192 (Malostranské nám. – Nem. pod Petřínem) a 194 (Florenc – Staroměstská)

295

  • přečíslovaná na linku 166

296

  • přečíslovaná na linku 190

297

  • přečíslovaná na linku 155

Příměstské autobusy

301

  • změna trasyVYPICH – Nemocnice Motol – Bucharova – Mládí– Luka – … – CHÝNICE

312

  • změna trasy: BOŘISLAVKA – Jenerálka – … – LICHOCEVES

316

  • změna trasy: BOŘISLAVKA – Jenerálka – … – HOLUBICE

347

  • změna trasy:  ZLIČÍN – … – Vypich (T) – … – MOTOL

352

  • změna trasy: VYPICH – Nemocnice Motol – Bucharova – Mládí– Luka – … – JINOČANY,NÁMĚSTÍ

356

  • změna trasy: BOŘISLAVKA – Jenerálka – … – STATENICE

380

  • změna trasy: VYPICH – Nemocnice Motol – Motol – Bílý Beránek (T) – Zličín – … – BEROUN, AUTOBUSOVÉ STANOVIŠTĚ

Ostatní linky

556

  • linka je zrušena (Knovízská – Mokrá)
    • nahrazena linkami 115170

H2

  • linka je zrušena (Florenc – Sídliště Stodůlky)
    • nahrazena linkou 168 a metrem A

Zřízení, přemístění a zrušení zastávek

název zastávky poloha (umístění) zastávky charakter tarifní pásmo linky
Myslivečkova zřizuje se mezi zastávkami Koleje Větrník a Poliklinika Petřiny – obousměrně: v ulici Na Větrníku u křižovatky s ulicí Myslivečkova (x) P 168
Jáchymovská zřizuje se mezi zastávkami Řeporyjské náměstí  a Vackova – obousměrně: v ulici Jáchymovská u křižovatky s ulicí Hlávkova (x) P 230, 255
Sídliště Stodůlky ruší se: – obousměrně: v obratišti u ulice Oistrachova stálá P, resp. 0 137, 230, 249, 256, 301, 352, 508, H2
Nádraží Krč ruší se: – obousměrně: v ulici Sulická (x) P 121
Červený dvůr ruší se: – ve směru do centra: v ul. U Nákladového nádraží (x) P 124
Mezi Hřbitovy ruší se: – ve směru do centra: v ul. U Nákladového nádraží stálá P 124

Přejmenování zastávek

    • Kovářova => Kulturní dům Mlejn
    • Petřiny => Sídliště Petřiny
    • OD Petřiny => Petřiny
    • Horoměřická => Bořislavka
    • Bořislavka => Na Pískách

Kapacita tramvajových tratí: zde

 

Zveřejněno: 24. 1. 2015 Autor: Martin Chour

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *