Výsledky vyhledávání:

Tram Simulator 2009

– tramvajový simulátor – zdarma – výrobce: Daniel Viktorin Popis hry: čím víc vyděláte peněz, tím více můžete mít tramvají čím víc přepravíte lidí, tím více máte linek 11 linek 6 typů tramvají 4 sociální skupiny více než 100 druhů krajin 37 zastávek 10 až 15 hodin zábavy 43 typů kolejí, … Celý článek

Infocentra

Infocentrum Můstek provozní doba: denně od 7.00 do 21.00 hodin umístění: vestibul stanice metra Můstek (výstup směr ulice 28. října) linky metra A a B rozsah poskytovaných služeb: informace o Pražské integrované dopravě, tarifu a smluvních přepravních podmínkách prodej zastávkových jízdních řádů, map, publikací a propagačních materiálů Dopravního podniku prodej … Celý článek

Linka 34

Pražská tramvajová linka 34 Aktuální trasu linky 34 naleznete zde (pokud linka jezdí). V provozu: všední den 3. 6. 2013 – 6. 6. 2013, sobota 12. 4. 2014 Typ tramvaje: dne 3. 6. – 6. 6. 2013 vozy KT8D5 a KT8D5.RN2P, dne 12. 4. 2014 vozy T3R.P a T3R.PLF Dopravce: … Celý článek

Tatra T1

Když v Praze jezdily tramvaje Ringhoffer, začalo ČKD vyrábět vozy T1 jako moderní tramvaje. Poprvé slyšíme o vozech T1 roku 1929 někde v Americe. Až roku 1934 začala výroba. V Československu začala výroba až mezi lety 1951 – 1952. Technická dokumentace byla připravena roku 1946. Vozy T1 mají zavírací dveře, … Celý článek

Tatra T2

V roce 1955 byl vyroben nový typ s označením T2. Stísněný interiér vozů T1 a nemožnost úpravy pro provoz na rozchodu 1000 mm vedly k vývoji typu T2. Elektrická výzbroj je shodná s typem T1. Vozová skříň byla delší a širší, čímž se sice zvětšila obsaditelnost vozu, ale pro zvětšený … Celý článek

Tatra T3

Velká hmotnost vozu T2 vedla k vývoji dalšího typu, konkrétně vše známému typu T3. T3 na lince 9 na Ohradě v roce 2011 (foto: MCH) Konstrukci měl na starosti Ing. Honzík. Snížení hmotnosti bylo dosaženo vylehčení svařované kostry vozové skříně a použitím obou čel z laminátů. Obě vozová čela pak … Celý článek

Tatra T3M/2-DVC

Jelikož odporové tramvaje byly špatné k životnímu prostředí a velká spotřeba energie u tramvají T3, došlo roku 1976 k vytvoření vozu T3M s tyristorovou výzbrojí. T3M na Karlově náměstí (foto: MCH) První zkoušky začali již v roce 1971 u vozu ev. č. 6000 (dnes ev. č. 8003). V roce 1973 … Celý článek

Tatra T3SU/CS

Když začala výroba tramvaje KT8D5, která nabrala zpoždění, byla potřeba nahradit vozy T1 novějšími vozy. Začalo se proto s nákupem tramvají typu T3SU a T3SUCS. T3SUCS na Spojovací (foto: MCH) Některým dopravním podnikům byly dodávány náhradní díly do vozů T3. Dokonce u výzbroje TV1 se začalo i se sériovou výrobou. … Celý článek

Tatra KT8D5(.RN2P)

KT8D5 V roce 1985 se v pražských ulicích objevila první obousměrná tramvaj KT8D5. V té době jezdily v Praze pouze vozy typu T3. Uvažovalo se také o koupi vozů KT8C5 a KT8A5, k jejich výrobě však nedošlo. KT8D5 č.9030 na Urxově (foto: MCH) Pražský dopravní podnik do té doby neměl … Celý článek

Tatra T3G

V roce 1991 udělal Dopravní podnik hl. m. Prahy první pokus na modernizaci vozů T3. Typ byl pojmenován T3G. Byly rekonstruovány 2 vozy, ev. č. 6551 a ev. č. 7007. Vůz ev. č. 6551 měl novou výzbroj TV8, roku 1994 začal jezdit s cestujícímu, ale roku 2003 sešrotován. Měl ev. … Celý článek