Dopravní podnik hlavního města Prahy v únoru obdrží poslední kus tramvaje 15T od společnosti Škoda Transportation. Podnik se nyní zaměří na starší typy tramvají, které chce zrekonstruovat. U celkem 124 tramvají nejnovějšího typu 15T se také počítá s nainstalováním klimatizace.
V průběhu dodávek prošly tramvaje 15T řadou úprav. Do tramvají vyrobených od roku 2015 je již z výroby instalována klimatizace a Wi-fi, sedadla se změnila na plastová. Změnila se i samotná přední strana tramvaje. Díky přidání žluté barvy a úpravě světel vypadá tramvaj „veseleji“. Do starších 124 tramvají bude v budoucnu instalována klimatizace. Sedadla se dle míry opotřebení se vyměňují průběžně.
DPP nyní rekonstruuje nechvalně známé tramvaje 14T. U nich při přestavbě dochází ke změně uspořádání sedaček v lichých článcích a změně laku soupravy. Měl by se rozšířit počet „wan“, což jsou nízkopodlažní tramvaje vycházející z modelu T3. Ty by měly nově jezdit i na nočních linkách. V současné době je jich však málo i na denní provoz. Na noční linky jsou většinou nasazovány vozy starší, protože jejich oprava není tolik nákladná a zdlouhavá. DPP plánuje i rozšíření vozového parku o další obousměrné tramvaje typu KT8D5R.N2P, které by měly v budoucnu končit na úvrati na Budějovické či u Muzea.
Rok 2021 přinesl do světa trolejbusů dvě zajímavá výročí: 80 let od zahájení provozu a…
V roce 2019 zveřejnila příspěvková organizace ROPID, pověřená řízením dopravního systému Prahy a Středočeského kraje…
Dnem 13.12. bude do systému PID zařazeno Hořovicko a Berounsko. Stávající linku 380 do Berouna…
Dnem 15.11. naposledy vyjela linka HOBR Expres. Do 2.11. ji provozoval dopravce SAND, od 3.11.…
Ode dne 1.11. byl uzavřen výstup Na Knížecí ze stanice Anděl v rámci výměny eskalátorů.…
Arriva střední Čechy již 14. června v Plzeňském kraji nahradila více jak 20 let operující…