V příštích letech se dočkáme rekonstrukce deseti stanic metra. Již nyní je jasné, že na třech z nich se budou podílet soukromé firmy.
DPP podepsal smlouvu s firmou Akvo Praha, za kterou stojí společnost Landia, na modernizaci stanice Palmovka. Dopravní podnik také jedná s konsorciem Karlín-Ungelt o revitalizaci stanice Nádraží Holešovice. DP však chce založit novou obchodní společnost, která by měla s developrem spolupracovat. Roztyly by chtěla zmodernizovat firma Passerinveby. Tato společnost vlastní v okolí stanice pozemky, a tak dopravnímu podniku předložila nabídku možné spolupráce. Developeři chtějí, aby se některé výstupy z metra staly součástí nadzemní výstavby – jako na Národní třídě, kde nad východem z metra stojí Quadrio. DPP tím chce ušetřit provozní náklady. O rekonstrukci stanic Českomoravská, Vysočanská a Kačerov projevuje zájem firma Crescon.
Rok 2021 přinesl do světa trolejbusů dvě zajímavá výročí: 80 let od zahájení provozu a…
V roce 2019 zveřejnila příspěvková organizace ROPID, pověřená řízením dopravního systému Prahy a Středočeského kraje…
Dnem 13.12. bude do systému PID zařazeno Hořovicko a Berounsko. Stávající linku 380 do Berouna…
Dnem 15.11. naposledy vyjela linka HOBR Expres. Do 2.11. ji provozoval dopravce SAND, od 3.11.…
Ode dne 1.11. byl uzavřen výstup Na Knížecí ze stanice Anděl v rámci výměny eskalátorů.…
Arriva střední Čechy již 14. června v Plzeňském kraji nahradila více jak 20 let operující…