O nás

8 reakcí na O nás

  1. J. Vojtěchová říká:

    Dobrý den,
    dne jsem využila linky 110 k cestě do zaměstnání.Čas 6:31 hod. ,nástup Globus Čakovice .To,že autobus je staršího data výroby by mi ani tak nevadil,černá koženková sedadla byla ledová a při dosednutí jsem myslela,že sedím na ledu.V autobuse byla větší zima jak venku a když se v zastávce otevřely dveře,přívan teplejšího vzduch byl příjemný.Celou cestu asi tak 25 minut
    jsem myslela,že sedím v mrazáku.Řidič nezatopil a já ,i když jsem hodinu v práci,mám studené ledviny.Jízda dnes v tomto autobuse byla skutečně o zdraví.Hezký den Vojtěchová

    • Martin Chour říká:

      Dobrý den,
      my nejsme oficiální stránky Pražské integrované dopravy. Svůj podnět můžete poslat buď na ROPID nebo na dopravce (Jaroslav Štěpánek). (MCH)

  2. Zdeněk Řípa říká:

    dobrý den, dnes jsem marně se snažil na vašem webu najít aktuální směny v MHD, jako např průjezd stanicí Muzeum, nevím v kterém směru, zda A nebo C, uzavření výstupu do Nám, Republiky, které tramvaje jedou a které nejedou pri zrušení tram úseku Újezd – Malostranské nám. Opravdu, at klikám jak klikám, tak se max. dovím, že metro je jeden ze způsobu hromadné dopravy. T o ví ale každý i ten čtyřletý kluk u nás v rodině.

  3. Obava říká:

    Kdo chce z Vás nám z Loun znemožnit jezdit do práce v čas když posunete spoje o 20minut na později ? Chápe Praha že bez přespolních to nejde ?

  4. Vážení čtenáři,
    dovolujeme si vám představit nový pořad “Emhádéčko” který bude vysílán na nové internetové televizi CNTV.
    V případě, že chcete něco štábu sdělit napište nám prosím na press@cntv.cz.

  5. Pavlína Veselá říká:

    Dobrý den
    Podávám stížnost na vaše autobusy, které neodjíždí podle jízdního řádu. A řidiči jsou naprosto nekomunikativní až drzí.
    Jedná se zejména o linku 100332, která má vyjíždět z Budějovické v 7,05h. Několik dní vyjíždí o 15min později.
    30.9. z Vestce nejel autobus , další měly 20min. zpoždění. Rozhodně to není kvůli přetížení komunikace.
    Řidič nám jen oznámí, že jízdní řád je jen orientační!
    Když nejde řidiči čtečka na zaplacenou průkazku tak chce jízdné zaplatit nebo odmítne tyto lidi vézt !!! My snad můžeme za selhání vaší elektroniky??
    Žádám o prověření a nápravu.
    Děkuji
    Pavlína Veselá

    • tomj říká:

      Dobrý den,
      svou stížnost prosím směřujte na dopravce Arriva City, případně na organizátora dopravy (ROPID či IDSK).
      My nejsme ani Arriva, ani organizátor PID.
      Jsme jen zájmový web.

  6. Jitka Bednářová říká:

    Dobrý den, zaujal mě článek o dopravě v severním Polsku.
    Prosím Vás, mohu poprosit o kontakt na autora, že bych se ho na něco doptala?
    Moc děkuji
    Jitka Bednářová

Napsat komentář: Obava Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *