Soutěž Mladý dopravák

V září 2020 byl ukončen 5. ročník soutěže. Výsledky tohoto a i předchozích ročníků naleznete níže.

6. ročník bude spuštěn začátkem roku 2021, už teď můžete přemýšlet nad tématem, které pro svou práci zvolíte.

Jestli vás zajímá, jak si vedli předchozí soutěžící, můžete se podívat na jejich práce a výsledky předchozích ročníků:

Partneři:

17 reakcí na Soutěž Mladý dopravák

  1. Orbit09 říká:

    Obávám se, že by to bylo zbytečné, protože linka 504 z velké části kopíruje metro C, takže by v této trase nebyla využita. Od Písnice na Kačerov je už doprava, jak jsi napsal, zajištěna linkou 113, takže další linka tam není třeba a ve zbylém úseku z Budějovické na Pražského povstání už taky nějaké ty linky jezdí a přímý autobus tam není potřeba.

  2. admin 3 říká:

    Ano, jede jinak, myslím, že by ta linka mohla mít číslo 113. Jezdila by po své stávající trase až do zastávky Nemocnice Krč, odtud by jela přes Lísek. Dále by jela na Budějovickou. Poté by mohla jet přes Krčskou, Krčský hřbitov a odtud by dále kopírovala linku 504 až do zastávky Pražského povstání. Dále by pokračovala po trase linky 121 na Podolskou vodárnu. Linka 121 by byla zkrácena do zastávky Kavčí hory a linky 331 a 333 by mohli jet na Budějovickou místo na Kačerov s tím, že by nezastavovaly v zastávce Lísek. To je lepší varianta, protože by nekopírovala tolik linku C. některé spoje by mohli končit na Budějovické (ze směru od Písníce). Jinak dobrý návrh. (TC)

  3. admin 3 říká:

    Možná bude 2. ročník této soutěže. Myslím, že by ses mohl zúčastnit (jestli bude). Tento návrh je dobrý, jen k němu dodělat schémata a odůvodnit to a máš i celkem slušnou šanci na úspěch. Můžeš se zamyslet, jaký by to mělo přínos, dopady atd.
    Dále ho můžeš propracovat třeba takto: Linka 193 by mohla vést přes Kačerov a Brumlovku. Linka 121 by mohla jet přes lísek a Rosečskou místo 293, Která by vedla naopak. atd. Jinak oceňuji váš zájem o MHD. (TC)

  4. To nevadí, můžete i tak udělat svůj návrh. 🙂

  5. andrej říká:

    Správně. Jede v trase KAČEROV – NEMOCNICE KRČ – ZÁLESÍ – TEMPO – LIBUŠ – SÍDLIŠTĚ PÍSNICE – PÍSNICE

  6. admin říká:

    Dobrý den,

    můžete z toho udělat pro příští rok Dopravní návrh. Pokud chcete, aby se o to Ropid zajímal, napiště jim oficiálně na mail ropid@ropid.cz.

  7. admin říká:

    Ano, příští rok ;). Sledujte nás

  8. Ondřej říká:

    Podrobnosti budou zveřejněny tradičně v průběhu ledna. Do té doby můžete promýšlet dopravní řešení, dělat průzkumy a podobně. 🙂

  9. tomj říká:

    Jednak můžete zakreslovat přímo do snímku mapy jednoduše pomocí Malování, a jednak využít možnosti pokročilého grafického editoru, jako je GIMP, který podporuje vrstvy a průhlednost a zakreslovat do nové, vrstvy s průhledným pozadím. Také je možné využít nějaký vektorový grafický editor jako je Inkscape.

  10. Vojtěch Vilímec říká:

    Dobrý den,

    proč byste prodlužoval linku 176 na Florenc? Vždyť se tam dá jet z Karlova náměstí rychle a pohodlně metrem. Trasa, kterou jste popsal, je ve všech úsecích nahrazena tramvajemi nebo metrem v dostatečné kapacitě, není potřeba tam dávat ještě autobusovou linku.

    A proč navrhujete novou linku 237? Jaký to má účel? A proč by jela dolů na Lihovar a jak by se otočila zpět na sever?

    Vaše návrhy prosím nepište sem do komentářů, ale pošlete je na soutěžní e-mail.

    Za Tram-Bus.cz Vojtěch Vilímec

  11. Vojtěch Vilímec říká:

    V této trase už jezdí tramvaje.

    Za Tram-Bus.cz Vojtěch Vilímec

  12. Marek Boháč říká:

    Linka 234
    Skola Dubeč
    Za pavilonem
    Lazenka
    Dubecek
    K Uhříněvsi
    Picassova
    Nové náměstí

  13. Jiří Staněk říká:

    Toto není hra, tudíž nechápu význam komentáře.

  14. tomj říká:

    Myslíte si, že Váš názor získá na váze, když mu dáte deset vykřičníků místo jednoho?
    Můžete přeci vytvořit vlastní komplexní návrh.

  15. admin říká:

    Zkuste váš návrh dát do příštího ročníku soutěže Dopravní návrh. 😉

  16. Slávek říká:

    Dobrý den,ví se už,jak dopadla soutěž Dopravní návrh 2018 ?

Napsat komentář: Ondřej Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *