Ztráty a nálezy

 

9Jak postupovat, když v dopravním prostředku ztratíte věc?

1. Ztrátu jsem zjistil maximálně hodinu – dvě po výstupu z vozidla Na nic nečekejte a okamžitě zavolejte na infolinku 296 19 18 17. Tam řekněte vše, co po Vás operátorka chce (nástupní zastávku, výstupní zastávku, čas odjezdu z nástupní zastávky a číslo linky; hodně pomůže, pokud si zapamatujete evidenční číslo vozu nebo jeho pořadí, ale to je zjistitelné pouze v případě, že si ztrátu uvědomíte hned při výstupu a odjezdu autobusu ze zastávky). Telefonní operátorka se spojí s centrálním dispečinkem a z dispečinku se pokusí přes vysílačku kontaktovat řidiče, který by případnou nalezenou věc vzal k sobě.
2. Ztrátu jsem zjistil večer nebo další dny Pro Vás platí v podstatě totéž jako v bodě 1, ale operátorka Vám dá kontakt na garáž, odkud autobus vyjel na linku a ve kterém jste věc ztratili.
3. Ztrátu jsem zjistil až za týden Tak dlouho Vám to asi trvat nebude, ale je potřeba říci, že se každý čtvrtek svážejí ztracené věci do Ztrát a nálezů DPP Karolíny Světlé 5, 110 00 Praha 1, tel.: 224 235 085.
4. Formulář na stránkách www.dpp.cz Další možností, nicméně dle mého názoru nevyhovující, je formulář, uvedený na webu DPP – www.dpp.cz/kontakty/ztraty-a-nalezy/.

 

Jak postupovat, když v dopravním prostředku naleznete věc?

Metro – Nalezenou věc předejte nejbližšímu dozorčímu stanice.
Tramvaje, autobusy, přívozy – Nalezenou věc předejte řidiči či převozníkovi.
Vlak – Nalezenou věc předejte průvodčímu.
Lanová dráha na Petřín – Nalezenou věc předejte dozorčímu stanice v zastávce Újezd nebo Petřín.

Karosa B 951

 

Zveřejněno: 30. 06. 2013
Aktualizováno: 30. 07. 2016
Autor: Martin Chour

38 reakcí na Ztráty a nálezy

Napsat komentář: Zuzana Borecká Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.