Fotka dne 1. 7. 2016: Dnes byl v provozu na pořadí 375/7 dopravce ČSAD Střední Čechy Solaris Urbino 18 čtvrté generace, který se od svých předchůdců liší zejména svým vzhledem. Jeden ze spojů byl zachycen v Letňanech v dopoledních hodinách
Fotka dne 1. 7. 2016: Dnes byl v provozu na pořadí 375/7 dopravce ČSAD Střední Čechy Solaris Urbino 18 čtvrté generace, který se od svých předchůdců liší zejména svým vzhledem. Jeden ze spojů byl zachycen v Letňanech v dopoledních hodinách.
Fotka dne 1. 7. 2016: Dnes byl v provozu na pořadí 375/7 dopravce ČSAD Střední Čechy Solaris Urbino 18 čtvrté generace, který se od svých předchůdců liší zejména svým vzhledem. Jeden ze spojů byl zachycen v Letňanech v dopoledních hodinách
Fotka dne 4. 7. 2016: Stejně jako v Brně, kde dojezdila poslední cedulová tramvaj koncem června 2016, se dalším městem který je v plné režii digitálních panelů stal Liberec, zde dojezdila v pravidelném provozu poslední cedulová tramvaj ve čtvrtek, rozlučka se pak konala v sobotu. V současnosti se se starou "technikou" setkáte pouze v Praze a v tramvajovém systému měst Most a Litvínov.
Fotka dne 4. 7. 2016: Stejně jako v Brně, kde dojezdila poslední cedulová tramvaj koncem června 2016, se dalším městem který je v plné režii digitálních panelů stal Liberec, zde dojezdila v pravidelném provozu poslední cedulová tramvaj ve čtvrtek, rozlučka se pak konala v sobotu. V současnosti se se starou "technikou" setkáte pouze v Praze a v tramvajovém systému měst Most a Litvínov.
Fotka dne 4. 7. 2016: Stejně jako v Brně, kde dojezdila poslední cedulová tramvaj koncem června 2016, se dalším městem který je v plné režii digitálních panelů stal Liberec, zde dojezdila v pravidelném provozu poslední cedulová tramvaj ve čtvrtek, rozlučka se pak konala v sobotu. V současnosti se se starou "technikou" setkáte pouze v Praze a v tramvajovém systému měst Most a Litvínov.
Fotka dne 6. 7. 2016: Cyklonosiče na lince 147 v praxi: Autobus přijíždí do zastávky V Podbabě bez zpoždění. Zde žádají tři cestující o přepravu svých kol autobusem. Řidič vypne motor a postupně zavěšuje kola za asistence cestujících. Každému cestujícímu dává řidič plechový odznáček s číslem stojanu. Celkové zpoždění 4 minuty. Řidič nastartovává autobus a vyráží na kopec na Suchdol. V zastávce Internacionální je nutné všechna tři kola sundat. Řidič vypne motor, cestující vracejí řidiči čísla, řidič sundává kola a přátelsky se s cyklisty loučí. Celkové zpoždění při výjezdu ze zastávky Internacionální činí 8 minut, a to pouze za předpokladu, že jedou "jen" tři kola, natož se šesti. Už je nutné jen dodat, ať si každý přebere situaci sám. Pro cyklisty je tato služba výhodná, ale pro 20 lidí v autobuse, kteří přijedou o 8 minut později oproti plánovanému příjezdu, být tento zážitek příjemný nemusí.
Fotka dne 6. 7. 2016: Cyklonosiče na lince 147 v praxi: Autobus přijíždí do zastávky V Podbabě bez zpoždění. Zde žádají tři cestující o přepravu svých kol autobusem. Řidič vypne motor a postupně zavěšuje kola za asistence cestujících. Každému cestujícímu dává řidič plechový odznáček s číslem stojanu. Celkové zpoždění 4 minuty. Řidič nastartovává autobus a vyráží na kopec na Suchdol. V zastávce Internacionální je nutné všechna tři kola sundat. Řidič vypne motor, cestující vracejí řidiči čísla, řidič sundává kola a přátelsky se s cyklisty loučí. Celkové zpoždění při výjezdu ze zastávky Internacionální činí 8 minut, a to pouze za předpokladu, že jedou "jen" tři kola, natož se šesti. Už je nutné jen dodat, ať si každý přebere situaci sám. Pro cyklisty je tato služba výhodná, ale pro 20 lidí v autobuse, kteří přijedou o 8 minut později oproti plánovanému příjezdu, být tento zážitek příjemný nemusí.
Fotka dne 6. 7. 2016: Cyklonosiče na lince 147 v praxi: Autobus přijíždí do zastávky V Podbabě bez zpoždění. Zde žádají tři cestující o přepravu svých kol autobusem. Řidič vypne motor a postupně zavěšuje kola za asistence cestujících. Každému cestujícímu dává řidič plechový odznáček s číslem stojanu. Celkové zpoždění 4 minuty. Řidič nastartovává autobus a vyráží na kopec na Suchdol. V zastávce Internacionální je nutné všechna tři kola sundat. Řidič vypne motor, cestující vracejí řidiči čísla, řidič sundává kola a přátelsky se s cyklisty loučí. Celkové zpoždění při výjezdu ze zastávky Internacionální činí 8 minut, a to pouze za předpokladu, že jedou "jen" tři kola, natož se šesti. Už je nutné jen dodat, ať si každý přebere situaci sám. Pro cyklisty je tato služba výhodná, ale pro 20 lidí v autobuse, kteří přijedou o 8 minut později oproti plánovanému příjezdu, být tento zážitek příjemný nemusí.
Fotka dne 6. 7. 2016: Cyklonosiče na lince 147 v praxi: Autobus přijíždí do zastávky V Podbabě bez zpoždění. Zde žádají tři cestující o přepravu svých kol autobusem. Řidič vypne motor a postupně zavěšuje kola za asistence cestujících. Každému cestujícímu dává řidič plechový odznáček s číslem stojanu. Celkové zpoždění 4 minuty. Řidič nastartovává autobus a vyráží na kopec na Suchdol. V zastávce Internacionální je nutné všechna tři kola sundat. Řidič vypne motor, cestující vracejí řidiči čísla, řidič sundává kola a přátelsky se s cyklisty loučí. Celkové zpoždění při výjezdu ze zastávky Internacionální činí 8 minut, a to pouze za předpokladu, že jedou "jen" tři kola, natož se šesti. Už je nutné jen dodat, ať si každý přebere situaci sám. Pro cyklisty je tato služba výhodná, ale pro 20 lidí v autobuse, kteří přijedou o 8 minut později oproti plánovanému příjezdu, být tento zážitek příjemný nemusí.
Fotka dne 9. 7. 2016: Mnoho lidí pochybuje o životnosti autobusů SOR, které se začaly vyrábět v polovině 90. let. Často zaznívá, že více jak 20 let SOR nepřežije, ale i tak, u dopravce AP-Tour v oblasti Hradce Králové jezdí stále vozy SOR C 7.5 z let 1996 a 1997, tedy bezmála 20 let! Jedny z prvních vyrobených vozů. Stejné vozy jezdí např. v pravidelném provozu i na MHD Bílina. V současnosti se už sedmimetrové SORy nevyrábí a nahradily je devítimetrové či pro městský provoz osmimetrové.
Fotka dne 12. 7. 2016: V pondělí začala výluka mezi I.P.Pavlova a Náměstí Míru. Přinášíme několik fotografií z výlukového opatření.
Fotka dne 12. 7. 2016: V pondělí začala výluka mezi I.P.Pavlova a Náměstí Míru. Přinášíme několik fotografií z výlukového opatření.
Fotka dne 14. 7. 2016: Takto to vypadá, když se nevejde jízdní řád do tabla a musí se tam dát trochu kreativně. Mimochodem, jízdní řád linky 411 najdete u zastávkového sloupku - Lysá n. L.,,pošta.
Fotka dne 14. 7. 2016: Takto to vypadá, když se nevejde jízdní řád do tabla a musí se tam dát trochu kreativně. Mimochodem, jízdní řád linky 411 najdete u zastávkového sloupku - Lysá n. L.,,pošta.
Fotka dne 15. 7. 2016: Kolik vrstev jízdních řádů se tu asi nachází? Můžete hádat - zastávka Lysá nad Labem,,pošta.
Fotka dne 19. 7. 2016: Linka 333 v Nové Zvoli při výluce, která se konala v první polovině července 2016. Od pondělka je vedena opět po hlavní do Nové Zvole, kde kvůli opravě silnice končí a objíždí Novou Zvoli opačně, než v první etapě. Více o výluce naleznete zde: http://www.tram-bus.cz/stredni-cechy/vyluky/zvole-brezova§/.
Fotka dne 20. 7. 2016: Zapůjčený Iveco Urbanway 10.5m na stlačený zemní plyn (CNG) na lince 378 v Letňanech. Dnes byl tento vůz odvezen od ČSAD Střední Čechy a bude sloužit dalším dopravcům pro zkušební provoz. Je nutné také dodat, že dopravce plánuje v příštím roce nakoupit s využitím dotací 10 autobusů na CNG.
Fotka dne 21. 7. 2016: Nejstarším provozním autobusem v pravidelném provozu s cestujícími v České republice je tato Setra S 213 RL, která do roku 2012 jezdila po Německu. V roce 2012 ji odkoupil dopravce Autobusy VKJ, který s ní jezdí na lince Plzeň - Klatovy. Tento autobus byl vyroben v roce 1982, tedy v provozu je bezmála 34 let. Na to mají některé dosluhující autobusy v PID ještě hodně daleko.
Fotka dne 21. 7. 2016: Nejstarším provozním autobusem v pravidelném provozu s cestujícími v České republice je tato Setra S 213 RL, která do roku 2012 jezdila po Německu. V roce 2012 ji odkoupil dopravce Autobusy VKJ, který s ní jezdí na lince Plzeň - Klatovy. Tento autobus byl vyroben v roce 1982, tedy v provozu je bezmála 34 let. Na to mají některé dosluhující autobusy v PID ještě hodně daleko.
Fotka dne 22. 7. 2016: Linka 445 v Olešku na Jezírkách, kde řidičFotka dne 22. 7. 2016: Linka 445 v Olešku na Jezírkách, kde řidič čerpá pauzu. čerpá pauzu.
Fotka dne 23. 7. 2016: Jeden pár spojů na lince 325 obstarává v dopoledních hodinách standardní autobus, který sem přejíždí z linek 3xx. Ostatní spoje na lince 325 (Nádraží Uhříněves - Čestlice,,Kika-Aquapark) obstarávají midibusy.