Linka 360 021

 

Autobusová linka 360021
Písek – Ražice – Bavorov

Rozsah provozu:  pracovní dny

Typ autobusů: standardní

Dopravce: ČSAD Autobusy České Budějovice, a.s.

Garantované nízkopodlažní spoje: ne

Počet variant trasy: 4

Konečné zastávky: 6 (Písek,,Dr.M.Horákové; Písek,,Budovcova; Písek,,aut.nádr., Putim; Skály; Bavorov,,nám.)

Systém: žádný

Přestupní uzly: Písek,,aut.nádr.; Barovov,,nám.

Doba jízdy: 40-45 minut (Písek – Bavorov); 30-34 minut (Písek – Skály)

Délka linky: 24 km (Písek – Bavorov); 19 minut (Písek – Skály)

Zastávky:

PÍSEK,,DR.M.HORÁKOVÉ – PÍSEK,,BUDOVCOVA – PÍSEK,,AUT.NÁDR. – Písek,,U autobusového nádraží – Písek,,Putimská Vysoká – Putim,,škola – PUTIM – Ražice,,rozc.k žel.st. – Ražice – Ražice,Štětice – (Ražice – Heřmaň – SKÁLY) (Protivín,,nám. – Drahonice – Pivkovice – Bílsko – Budyně – BAVOROV,,NÁM.)

Něco o lince:

Linka 360021 začíná na autobusovém nádraží v Písku. Odtud jede kolem železničního nádraží kolem osady Putimská Vysoká po silnici II. třídy do Putimi.  Jeden ranní spoj jede ve směru od Putimi až do centra Písku.

DSCN4391

Po levé straně můžete spatřit Podkostelní rybník, který se rozkládá po celé délce Putimi. Z  turistického hlediska je Putim velmi zajímá, nalézá se tu malá zoo, kamenné mosty, kostel sv. Vavřince a v okolí např. rybník Řezabinec, který je obklopen velmi hustým rákosem.

DSCN4392

Z Putimi nejede podél vlaku, který zde také staví, ale po pravé straně do Ražic, kde obslouží střed obce a pokračuje do menší vsi Štětice, kde se při cestě do Heřmaně a Skál otáčí a směřuje zpět do Ražic a podél železniční tratě jede do Heřmaně a dále do Skál. Tuto cestu vykonává pouze jeden pár spojů ráno a odpoledne. Ostatní spoje v pracovní dny pokračují ze Štětic do Drahonic, kde se zachovala starobylá tvrz a částečně polem i lesy pokračuje přes Pivkovice, Bílsko a Budyni do menšího města – Bavorova, kam kromě dalších autobusových linek jezdí i vlak od Vodňan.

DSCN4390

Mapa:    – jak pracovat s mapou?

[magny image=“http://www.tram-bus.cz/wp-content/uploads/2016/05/360021.jpg“ title=““ description=““ align=“center“ click=“1″ scroll_zoom=“1″ small_image=““ canvas_mode=“1″ maxwidth=“400px“ zoom=“0.3″ dia=“500px“ skin=“new-im-frame-simple,new-title-off,new-description-off,new-slider-off,new-im-magnifier-simple“ ]

Mapa v plné velikosti

Intervaly:

Pracovní den
Sobota a Neděle
Úsek
Se
Ve
Do
Od
Ve
a)
1 spoj Z
1 spoj T
1 pár
b)
1 pár
1 pár
a) Písek – Ražice – Skály
b) Písek – Ražice – Bavorov

 

Platný jízdní řád

Staré jízdní řády:

Zajímavá místa na trase:

  • Písek,,Budovcova
    – historické centrum Písku (kostel Narození Panny Marie)

DSCN4478kostel Narození Panny Marie (foto: MCH)

  • Písek,Putimská Vysoká
    – Malý a Velký Hanovec
    – východiště po červené do okolí (Smrkovice, Heřmaň)
  • Putim,,škola
    – rybníky (Podkostelní, Nesvorný, Netušil, Podkovka, Prostřední Putim)

DSCN4443rybník Řezabinec s hustým rákosím (foto: MCH)

  • Putim
    – kostel sv. Vavřince
    – kammený most
    – malá Zoo
    – socha vojáka Švejka
    – železniční stanice Putim (1 km)
    – východiště po zelené k rybníku Řezabinec (vyhlídková věž Řezabinec, NS Řezabinec, NPR Řezabinec a řezabinecké tůně)
    – východiště po žluté do Selibova (pohádková kovárna)

DSCN4422kostel sv. Vavřince (foto: MCH)

DSCN4430putimská zoo (foto: MCH)

  • Ražice
    – železniční stanice Ražice
    – kaple, pomník
    – NS Po Stopách permoníků ze Zlaté hory

DSCN4453kaple v Ražicích (foto: MCH)

  • Ražice,Štětice
    – kaple
  • Heřmaň
    – kostel sv. Jiljí
    – východiště po červené k tvrzi Božovice a zbytků tvrze Modlišovice
    – železniční zastávka Heřmaň obec

DSCN4394kostel sv. Jiljí (foto: MCH)

DSCN4455kříž u Heřmaně (foto: MCH)

  • Skály
    – kaple
    – východiště po zelené a NS Na břehu Blanice k tvrzi Klokočín a Božovice
    – pomník
  • Drahonice
    – kaple
    – tvrz Drahonice
  • Pivkovice
    – kaple
  • Bílsko
    – kostel sv. Jakuba Většího
  • Bavorov
    – kostel Nanebevzetí Panny Marie
    – železniční stanice Bavorov
    – východiště po zelené, žluté a červené do blízkého okolí

Zveřejněno: 17. 5. 2016
Autor: Martin Chour

Komentáře jsou uzavřeny.