Jak by mohly jezdit tramvaje od 1. září 2016? Ropid představil 3 návrhy

 
Ve čtvrtek 7. dubna 2016 byl díky uživateli „PID“ na dopravním fóru K-report objeveny všechny 3 návrhy vedení tramvajových linek od září 2016. Stránka byla v dopoledních hodinách na Ropidu ovšem smazána, nám se ale podařilo některé informace do té doby získat. Jak v anketě k tramvajovým změnám odpovídali cestující? (Přečtěte si vyhodnocení ankety „Zajímá nás váš názor“ z tramvajových zastávek.) Z jakých podkladů jsou připravovány změny v tramvajové dopravě? (Přečtěte si o podobě jednotlivých tramvajových celosíťových i profilových průzkumů, o provedených anketách, seznam požadavků městských částí i celkový seznam současných problémů v tramvajové síti v Praze.) Ukázka vybraných průzkumů (Přečtěte si výběr z dopravních průzkumů k některým tramvajovým linkám a lokalitám.) Jak by se návrhy změn projevily v jednotlivých městských částech? [PDF] (Přečtěte si, jak by se jednotlivé návrhy dotkly podoby tramvajového provozu v jednotlivých městských částech?) Otázky a odpovědi – proč zvažujete změny v konkrétních lokalitách? [PDF] (Přečtěte si, proč jsou zvažovány změny v jednotlivých úsecích a jaké to má souvislosti.) Současný stav   1. návrh –  Návrh vídeňský jednoduché linkové vedení s metrolinkami (zásadní koncepční změna, která vhodněji umožňuje přizpůsobit kapacitní a prokladovou nabídku na koncových úsecích) vídenský
  • Počet denních tramvajových linek v současném stavu – 21 linek
  • Počet denních tramvajových linek dle zeleného vídeňského návrhu – 17 linek
  • Bez změny trasy – 7 linek
  • Se změnou trasy – 7 linek
  • Zrušených linek – 7 linek, z toho dvě jen přečíslovány 22=2 a 26=5A
  • Počet nových linek – 3 linky
  2. návrh – Návrh základních úprav vyřešení základních nedostatků v dnešní tramvajové síti v Praze (méně změn s důrazem na zachování převážné většiny současných spojení, ale s rizikem intervalové úpravy v sedlech pracovních dnů) podobný
  • Počet denních tramvajových linek v současném stavu – 21 linek
  • Počet denních tramvajových linek dle modrého návrhu základních úprav – 25 linek
  • Bez změny trasy – 9 linek
  • Se změnou trasy prodloužením linky – 2 linky
  • Se změnou trasy – 10 linek
  • Počet nových linek – 4 linky
  3. návrh – Návrh příležitostí důraz na zcela nová spojení a směrovou nabídku (více změn s důrazem na respektování až 70 % přání městských částí a cestujících, ale s rizikem rušení některých dnešních spojení v souvislosti se splněním jiných požadavků) příležitosti
  • Počet denních tramvajových linek v současném stavu – 21 linek
  • Počet denních tramvajových linek dle oranžového návrhu příležitostí – 25 linek
  • Bez změny trasy – 6 linek
  • Se změnou trasy prodloužením linky – 1 linka
  • Se změnou trasy – 13 linek
  • Zrušených linek – 1 linka
  • Počet nových linek – 5 linek
   

Více na stránkách Ropidu

Zveřejněno: 7. 4. 2016 Autor: Martin Chour

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *