Šetřit se musí na každém místě…

 

Z důvodu optimalizace linkového vedení a ušetření za nájezdové kilometry se operativně od 1. dubna 2014 mění provoz tramvají a autobusů Pražské integrované dopravy. Změní se kapacita spojů, vyhodí se plno zaměstnanců a doprava se pro cestující velmi „zkvalitní a zrychlí“. Změnami se ušetří 302 milionů.

2 zastávkové sloupky u sebe. Kdo to vymyslel?Když jeden zastávkový sloupek nestačí, musí se postavit dva. 😀

Sobotní přerušení provozu mezi Smíchovským nádražím a Novými Butovicemi.Jelikož úsek mezi stanicemi Smíchovské nádraží – Zličín je málo využívaný, bude končit od 1. 4. 2014 každý druhý spoj linky B na Smíchovském nádraží.

linka 9 na I. P. PavlovaJelikož linkou 9 mezi Olšanským náměstím a Lazarskou skoro nikdo nejezdil, jezdí linka 9 od 1. 4. 2014 přes I. P. Pavlova, aby zdržovala ostatní linky.

Urvané úchytátko v tramvaji.Nově byly u tramvají demontovány „úchytátka“.

Vyřazené autobusy od zrušené Veolie jsou použity třeba jako kůlna. Vyfoceno ve vesnici Pozov.Vozy od bývalé Veolie se nehodí na nic jiného než na vytvoření kůlny.

Přervaný autobus na lince 335. Cca 90 lidí ve standardu.Na linku 337, kterou vidíte na fotografii budou kvůli malému počtu cestujících vypravovány výhradně midibusy.

Tramvaje opět mají další vozovnu, vozovnu Střešovice. Muzeum MHD se ruší a přesouvají se všechny vozy na sešrotování.Co nás čeká letos v zimě? nechtějte vědět.Linka 16 bude jezdit přes Václavské náměstí, jelikož mezi Karlákem a I. P. Pavlova je přebytečná kapacita. U linky 10 dojde k prodloužení intervalů.561501_582873461755045_456582849_nAutobusy na příměstských linkách nám nově budou stavět přímo u chaty. Kvalita služeb se stále zlepšuje, hlavně když se někdo bude chtít podívat na cestu.Časy odjezdů jsou minulostí. Od prosince se všechny ruší.Kvůli šetření musí řidiči ručně otevírat a zavírat dveře.Jelikož souběhy s tramvají se opět osvědčily, jezdí linka 124 přes Ohradu.Kvůli malé vytíženosti na lince 10 jsou na ní celotýdně nasazeny sólo vozy.  Linka 16 jezdí přes Václavské náměstí.Náhradní automobilová doprava. ROPID alespoň ví, co je pro lidi nejlepší. Jízdní řády již nemají cenu, vše jezdí jak chce, proto od dubna jízdní řády již nebudou.Nově do Klecan bude jezdit také linka 373.

Každou sobotu a neděli dochází ve spoji v 17:20 z Máslovic směr do Kobylis k přetížení a nepobrání všech cestujících. Dne 15. 2. 2014 byl vůz opět nacpaný až ke dveřím už od zastávky Klecany, U hřbitova a dále již cestující řidič nemohl pobírat. Cestující, kteří bydlí ve Zdibech se tak nedostali do Prahy a řidič z toho má pokaždé, když tento spoj jede akorát problémy. Do Kobylis spoj přijíždí s 15 minutovým zpožděním. Zajímavou rozcvičkou pro cestující je, když chce některý cestující vystoupit. Lidi musí vystoupit, aby jeden cestující mohl vystoupit a opět zase ostatní cestující nastupují zpátky do vozu.

spoje linky 374 jsou podle Ropidu velmi prázdné, ruší se spoj v 17:36 o víkendu (viz fotka tohoto spoje).

Od 1. 4. se také prodlužují intervaly na lince 207 ve špičce z 7 -8 minut na 15, aby se cestování ještě „více zatraktivnělo“Linka 11 bude mít novou konečnou v zastávce Náměstí.Jelikož nefungují u tramvají brzdy, zkouší se nová brzdná technika, na písku.Aby cestujícím nebyla v zimě zima, bude se otevírat jen jedno křídlo dveří.IMG_2576Autobusy SOR se nám rozpadají před očima…Do Prahy se budou dodávat nové autobusy, označené B 95E .Protože ani tyto změny nestačí, jsou vyhozeni všichni údržbáři a opraváři. Výhybky budou proto vypadat asi takto.Některé zastávky se musí zrušit, jen si běžte pěšky…Vytíženost linky 9 je tak malá, že jsou nasazeny celotýdně sólo vozy. Ruší se také označení Metrolinka.

Na linku 136 jsou nasazeny standardní autobusy.

Některé sloupky stále stojí, sice s několika poškozeními, ale ještě jsou…

Zveřejněno: 30. 11. 2013 Aktualizováno: 21. 9. 2014 Autor: Martin Chour

5 Responses to Šetřit se musí na každém místě…

  1. Pumpkin756 říká:

    Pěkná blbost , že?

  2. syrda říká:

    pěkný vtípek (zatím)

  3. syrda říká:

    Resp. dokud je to jen vtípek tak dobrý.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.