Změny v červenci 2016 – požadavky MČ

 

Tímto článkem shrneme požadavky městských částí ROPIDu k červencovým změnám. Seznam je sepsán na základě oslovení městských částí. Uvedeny jsou jen ty z nich, které doposud odpověděly. Za to jim patří náš velký dík.

Praha 1 – opětovné spojení linek 192 a 194, ev. zavedení adekvátního tramvajového spojení – zlepšení provozu večer a o víkendu na lince 14 Praha 2 – přímé tramvajové spojení v trase I. P. Pavlova – Nádraží Vršovice – Bohemians – navýšení kapacity linky 6 na soupravy, její provozování celodenně – posunutí tramvajové zastávky I.P. Pavlova na Bělehradské ulici blíže k Tylovu náměstí Praha 3 – prodloužení linky 11 na Spojovací celodenně a celotýdenně – zkrácení dopoledního intervalu na lince 124 na 20 minut – zkrácení intervalu linky 509 na 30 minut Praha 4 – zkrácení intervalů nebo nasazení souprav na lince 6, její provoz i o víkendu – prodloužení alespoň části spojů linky 118 až na Knížecí – navýšení kapacity na lince 124 zejména ve špičkách – zkrácení intervalu na lince 139 – zkrácení intervalu na lince 188 a současně její prodloužení na Pražského povstání – zlepšení dopravní dostupnosti oblasti kolem zastávky Nad Havlem – zastavování linek 150 a 157 i na Novodvorské, linky 150 i na Zálesí – navrácení linky 510 v oblasti Novodvorské do původního stavu, její obsluha Vavřenovy – optimalizace linek v oblasti Spořilova – vedení linek 135 a 136 z ulice Hlavní ulicí Na Chodovci až k tramvajové smyčce Spořilov – navýšení kapacity linky 293 ve špičce, nasazení standardních vozidel – změna charakteru zastávek U Školy a Antala Staška na stálé – vedení linky 215 do Modřan k tramvajové trati – posunutí zastávek linky 121 u České Televize ke křižovatce ulic Na Klaudiánce x Na Hřebenech II – zavedení zastávku NAD za tramvaje před zastávkou Přístaviště směr Modřany – řešení bezbariérovosti stanice Kačerov – převedení provozu autobusů na tramvajové těleso, kde je to možné – prověření možnosti prodloužení linek 189 a 215 na Budějovickou Praha 5 – prodloužení linky 123 z Kavalírky k terminálu Na Knížecí – zachování stávající četnosti spojů tramvajové dopravy na území MČ – zřízení autobusové linky PID vedené Strahovským tunelem, s cílem např. Petřiny, popř. Letiště Václava Havla – zlepšení směrovosti tramvajových spojů z oblasti Barrandova – přímé propojení Barrandova s oblastí Vinohrad – lepší obsluha oblastí Spiritka a Císařka s centrem MČ Praha 5 – zavedení nebo úpravu vedení autobusových linek v oblasti „starého“ Barrandova pro zlepšení spojení této oblasti s územím na pravém břehu Vltavy – zajištění kvalitního a přímého spojení ulice Křížové, s územím na pravém břehu Vltavy – zajištění dopravní obsluhy rozvojového území oblasti bývalé továrny Walter využívající nové komunikační propojení mezi ul. Klikatá a Radlická; prověření vedení autobusové linky ul. Pod Vidoulí – zavedení minibusového spoje v oblasti Dívčích hradů s cílem napojit tuto oblast na stanici metra Radlická a tím zlepšit dopravní obsluhu tohoto území; zohlednění neuspokojivé dopravní situace v ul. Radlické při vedení spojů k autobusovému terminálu Na Knížecí Praha 6 – zavedení dopravní obsluhy lokality Baba midibusem (občany již delší dobu poptáváno) – obnovení autobusové zastávky Na pískách v obratišti – zachování provozu dvou linek na každé trati – vyšší počet přímých relací TRAM linek do centra, zachování relací Petřiny – Karlovo nám., Dejvice – Smíchov Praha 7 – zajistit přímé spojení Prahy 7 s Bulovkou (např. linkou 12 nebo midibusem přímo do areálu nemocnice) – ponechat vedení linky č. 12 přes Letnou a Badeniho ulici – linku 19 vést v trase: Lehovec – Vysočanská – Palmovka – Vltavská – Bílá Labuť – Václavské náměstí – … (náhrada za původní linku 3) – zkrácení intervalu na lince 156 na 20 minut – prodloužení linky 156 z Nádraží Holešovice do ulice Za elektrárnou s konečnou na Císařském ostrově u pěší lávky – zkrácení intervalu linek 1 a 25 mezi Vltavskou a Letnou především ve špičkách – vedení všech linek v soupravách, provoz co nejvyššího počtu nízkopodlažních tramvají – zlepšení mobiliáře na metru Vltavská a Nádraží Holešovice – zachování přímého spojení Karlína s Letnou – zkrácení intervalu linky 17 v Trojské ulici – zachování intervalu 30 minut do Podhoří na lince 112 – obnovení zastávky Jankovcova směrem z centra pro linky 112 a 201 – na lince 201 se tak již stalo ke 4. 1. 2016 Praha 8 – odklon všech příměstských linek na Letňany Praha 11 – zavedení přímé autobusové linky Háje – Ke Kateřinkám – U Dálnice – Jarníkova – Chodov – Dědinova – Roztyly = prodloužení linky 175 – lepší preference na trase linky 181 a současně zkrácení jejích intervalů – posílení provozu linky 293 ráno k ZŠ Chodov Praha 12 – prodloužení 157 na Násirovo náměstí – prodloužení všech spojů linky 3 do Modřan – zlepšení/zavedení noční obsluhy Komořan, Cholupic a Točné – prodloužení linky 215 do Modřan Praha 13 – zkrácení linky 168 zpět k Nemocnici na Homolce – zřízení zastávky v ulici Armády pro linku 168 – zřízení zastávky v ulici Nárožní pro linky 174, 179, 301 a 352 – zkrácení linek 301 a 352 na Sídlišti Stodůlky – návrat 174 do bývalé trasy (Velká Ohrada – Vypich), její posílení a ukončení na Vypichu – zajíždění linky 184 ve směru Nemocnice Motol do obratiště Nové Butovice Praha 15 – prodloužení 175 na Háje – posílení 183 ve špičkách – odklon 296 do trasy Nádr. Horní Počernice – … – Nádr. Horní Měcholupy – Na Křečku – Sídliště Petrovice – Na Vartě – Řepčická – Nádraží Hostivař (- OC Hostivař) – Toulcův dvůr – Brodského – Chodov Praha-Čakovice – rozvoj linky 159 – prodloužení dále do Čakovic Praha-Libuš – urychlení výstavby TT Modřany – Libuš, pro MČ je důležitější k rychlé realizaci než metro D – zřízení zastávky Mílová v ul. Dobronická i pro směr Zbraslav – výstavba zastávky Písnice pro linky 331 a 333 – nová zastávka na jihu Písnice pro 331 a 333 – posílení linky 113 – MČ nesouhlasí s převedením části víkendových spojů na 333 – zavedení garantovaných návazností ze 113 na 197 v dopoledním období PD – změna charakteru zastávky Ke Březině na pravidelnou – prodloužení linky 504 do Písnice Praha-Kunratice – zachování co nejkratšího a co nejrychlejšího spojení k metru C – řešení noční dopravy – modernizace zastávek na Vídeňské ulici

Zveřejněno: 14. 1. 2016 Autor: Jakub Platil

Aktualizováno: 15. 1. 2016 (Tomáš Jůza)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.