Změny v červenci 2016 – požadavky MČ

Tímto článkem shrneme požadavky městských částí ROPIDu k červencovým změnám. Seznam je sepsán na základě oslovení městských částí. Uvedeny jsou jen ty z nich, které doposud odpověděly. Za to jim patří náš velký dík.

Praha 1
– opětovné spojení linek 192 a 194, ev. zavedení adekvátního tramvajového spojení
– zlepšení provozu večer a o víkendu na lince 14

Praha 2
– přímé tramvajové spojení v trase I. P. Pavlova – Nádraží Vršovice – Bohemians
– navýšení kapacity linky 6 na soupravy, její provozování celodenně
– posunutí tramvajové zastávky I.P. Pavlova na Bělehradské ulici blíže k Tylovu náměstí

Praha 3
– prodloužení linky 11 na Spojovací celodenně a celotýdenně
– zkrácení dopoledního intervalu na lince 124 na 20 minut
– zkrácení intervalu linky 509 na 30 minut

Praha 4
– zkrácení intervalů nebo nasazení souprav na lince 6, její provoz i o víkendu
– prodloužení alespoň části spojů linky 118 až na Knížecí
– navýšení kapacity na lince 124 zejména ve špičkách
– zkrácení intervalu na lince 139
– zkrácení intervalu na lince 188 a současně její prodloužení na Pražského povstání
– zlepšení dopravní dostupnosti oblasti kolem zastávky Nad Havlem
– zastavování linek 150 a 157 i na Novodvorské, linky 150 i na Zálesí
– navrácení linky 510 v oblasti Novodvorské do původního stavu, její obsluha Vavřenovy
– optimalizace linek v oblasti Spořilova
– vedení linek 135 a 136 z ulice Hlavní ulicí Na Chodovci až k tramvajové smyčce Spořilov
– navýšení kapacity linky 293 ve špičce, nasazení standardních vozidel
– změna charakteru zastávek U Školy a Antala Staška na stálé
– vedení linky 215 do Modřan k tramvajové trati
– posunutí zastávek linky 121 u České Televize ke křižovatce ulic Na Klaudiánce x Na Hřebenech II
– zavedení zastávku NAD za tramvaje před zastávkou Přístaviště směr Modřany
– řešení bezbariérovosti stanice Kačerov
– převedení provozu autobusů na tramvajové těleso, kde je to možné
– prověření možnosti prodloužení linek 189 a 215 na Budějovickou

Praha 5
– prodloužení linky 123 z Kavalírky k terminálu Na Knížecí
– zachování stávající četnosti spojů tramvajové dopravy na území MČ
– zřízení autobusové linky PID vedené Strahovským tunelem, s cílem např. Petřiny, popř. Letiště Václava Havla
– zlepšení směrovosti tramvajových spojů z oblasti Barrandova – přímé propojení Barrandova s oblastí Vinohrad
– lepší obsluha oblastí Spiritka a Císařka s centrem MČ Praha 5
– zavedení nebo úpravu vedení autobusových linek v oblasti „starého“ Barrandova pro zlepšení spojení této oblasti s územím na pravém břehu Vltavy
– zajištění kvalitního a přímého spojení ulice Křížové, s územím na pravém břehu Vltavy
– zajištění dopravní obsluhy rozvojového území oblasti bývalé továrny Walter využívající nové komunikační propojení mezi ul. Klikatá a Radlická; prověření vedení autobusové linky ul. Pod Vidoulí
– zavedení minibusového spoje v oblasti Dívčích hradů s cílem napojit tuto oblast na stanici metra Radlická a tím zlepšit dopravní obsluhu tohoto území; zohlednění neuspokojivé dopravní situace v ul. Radlické při vedení spojů k autobusovému terminálu Na Knížecí

Praha 6
– zavedení dopravní obsluhy lokality Baba midibusem (občany již delší dobu poptáváno)
– obnovení autobusové zastávky Na pískách v obratišti
– zachování provozu dvou linek na každé trati
– vyšší počet přímých relací TRAM linek do centra, zachování relací Petřiny – Karlovo nám., Dejvice – Smíchov

Praha 7
– zajistit přímé spojení Prahy 7 s Bulovkou (např. linkou 12 nebo midibusem přímo do areálu nemocnice)
– ponechat vedení linky č. 12 přes Letnou a Badeniho ulici
– linku 19 vést v trase: Lehovec – Vysočanská – Palmovka – Vltavská – Bílá Labuť – Václavské náměstí – … (náhrada za původní linku 3)
– zkrácení intervalu na lince 156 na 20 minut
– prodloužení linky 156 z Nádraží Holešovice do ulice Za elektrárnou s konečnou na Císařském ostrově u pěší lávky
– zkrácení intervalu linek 1 a 25 mezi Vltavskou a Letnou především ve špičkách
– vedení všech linek v soupravách, provoz co nejvyššího počtu nízkopodlažních tramvají
– zlepšení mobiliáře na metru Vltavská a Nádraží Holešovice
– zachování přímého spojení Karlína s Letnou
– zkrácení intervalu linky 17 v Trojské ulici
– zachování intervalu 30 minut do Podhoří na lince 112
– obnovení zastávky Jankovcova směrem z centra pro linky 112 a 201 – na lince 201 se tak již stalo ke 4. 1. 2016

Praha 8
– odklon všech příměstských linek na Letňany

Praha 11
– zavedení přímé autobusové linky Háje – Ke Kateřinkám – U Dálnice – Jarníkova – Chodov – Dědinova – Roztyly = prodloužení linky 175
– lepší preference na trase linky 181 a současně zkrácení jejích intervalů
– posílení provozu linky 293 ráno k ZŠ Chodov

Praha 12
– prodloužení 157 na Násirovo náměstí
– prodloužení všech spojů linky 3 do Modřan
– zlepšení/zavedení noční obsluhy Komořan, Cholupic a Točné
– prodloužení linky 215 do Modřan

Praha 13
– zkrácení linky 168 zpět k Nemocnici na Homolce
– zřízení zastávky v ulici Armády pro linku 168
– zřízení zastávky v ulici Nárožní pro linky 174, 179, 301 a 352
– zkrácení linek 301 a 352 na Sídlišti Stodůlky
– návrat 174 do bývalé trasy (Velká Ohrada – Vypich), její posílení a ukončení na Vypichu
– zajíždění linky 184 ve směru Nemocnice Motol do obratiště Nové Butovice

Praha 15
– prodloužení 175 na Háje
– posílení 183 ve špičkách
– odklon 296 do trasy Nádr. Horní Počernice – … – Nádr. Horní Měcholupy – Na Křečku – Sídliště Petrovice – Na Vartě – Řepčická – Nádraží Hostivař (- OC Hostivař) – Toulcův dvůr – Brodského – Chodov

Praha-Čakovice
– rozvoj linky 159 – prodloužení dále do Čakovic

Praha-Libuš
– urychlení výstavby TT Modřany – Libuš, pro MČ je důležitější k rychlé realizaci než metro D
– zřízení zastávky Mílová v ul. Dobronická i pro směr Zbraslav
– výstavba zastávky Písnice pro linky 331 a 333
– nová zastávka na jihu Písnice pro 331 a 333
– posílení linky 113 – MČ nesouhlasí s převedením části víkendových spojů na 333
– zavedení garantovaných návazností ze 113 na 197 v dopoledním období PD
– změna charakteru zastávky Ke Březině na pravidelnou
– prodloužení linky 504 do Písnice

Praha-Kunratice
– zachování co nejkratšího a co nejrychlejšího spojení k metru C
– řešení noční dopravy
– modernizace zastávek na Vídeňské ulici

Zveřejněno: 14. 1. 2016
Autor: Jakub Platil

Aktualizováno: 15. 1. 2016 (Tomáš Jůza)

Komentáře jsou uzavřeny